התחברות
הרשמה
זה הגיוני שהטלפון שלי היה הרבה בשמש והסוללה התנפחה אז החלפתי סוללה ועכשיו הטלפון עובד?
23 באוגוסט 2022, 22:11
סוללות
סוללה
טלפון
תשובה אחת
כן
חום הורס את הסוללה ועוד המון מרכיבים בטלפון
ק
קארי.
באותו הנושא:
איך זה הגיוני שהייתי עם 3 שכבות בשמש ועדיין נשרפתי??!
הגיוני שמבע בבוקר היה לי 55 אחוזים ועד עכשיו לא ירד לי הייתי הרבה בטלפון
איך זה הגיוני שלכל כך הרבה אנשים יש טלפון סלולרי מחברת אייפון?
זה הגיוני שאני מרוקאי ונשרפתי בשמש?
הייתי הרבה בשמש בשבוע האחרון ושמתי לב שניהיו לי נמשים , הגיוני?
זה הגיוני שאני בכלל לא בשמש הרבה ויש לי נמש קטן?
הגיוני שאני מרגישה הרבה יותר יפה במצלמה של הסנפצט (בלי הפילטרים) מאשר המצלמה של הטלפון?
מה זה אומר שהטלפון שלי ממש חם והוא לא במטען או בשמש?
שעה וחצי בשמש הגיוני שיצאו הרבה נמשים? בדרך כלל אני הרבה בשמש עם איפור אולי זה קרה כי הורדתי אותו?
הגיוני שיהיה לי נמשים כי הייתי בשמש?
הגיוני שאני אוהבת להישרף בשמש בכללי אבל גם בעיקר בפנים?