4 תשובות
שואל השאלה:
לא לא זה לא כזה אני לא מפחדת מה יחשבו עליי אני לא מצליחה פשוט להגיד את מה שאני מרגישה לאף אחד לא מצליחה לשתף אבל זה לא מזה.
אנונימית
גם אני הייתי ככה פשוט פחדתי שיחשבו שאני מוזר או משהו שהתבגרתי אמרתי כל מה שאני מרגיש ועכשיו אני יכול גם להתמודד עם הדברים האלה בעצמי זה פשוט עניין של רצון בעיקר ופחד ממה יחשבו
שואל השאלה:
^מה זה אומר
מה הכוונה חסום
אנונימית
שמשהו חסום אצלו רגשית