6 תשובות
שואל השאלה:
אני מפחדת להיכנע לרצון להקיא את זה אחר כך
אני מפחדת להיכנע לרצון להקיא את זה אחר כך
אנונימית
פשוט תכניסי לעצמך לראש שזה ממש בסדר להתפנק מדי פעם ו"לחטוא", זה ההנאות הקטנות של החיים ואין בזה שום דבר רע, זה לא מה שיהרוס לך, אחרי זה תמשיכי עם השגרה הבריאה והאימונים והכל
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני מנסה לשמור על מסה וסיבולת לב ריאה ואני לא רוצה שזה יהרוס לי ולא יצא לי להתאמן היום (חוץ מחצי שעה של ריצה בבוקר)
כי אני מנסה לשמור על מסה וסיבולת לב ריאה ואני לא רוצה שזה יהרוס לי ולא יצא לי להתאמן היום (חוץ מחצי שעה של ריצה בבוקר)
אנונימית
מכיר את זה..
תרשי לעצמיך, אם זה עושה את היום שלך לטוב יותר :)
תרשי לעצמיך, אם זה עושה את היום שלך לטוב יותר :)
למה רגשות אשם?
פשוט להנות מהעוגיה והתה, לגמרי בסדר ומותר ורצוי
פשוט להנות מהעוגיה והתה, לגמרי בסדר ומותר ורצוי
באותו הנושא: