5 תשובות
אל תישארי, ביולוגיה זה קל להשליפ
חוץ מזה אני נשארתי בכימיה ואני עכשיו שונאת שונאת את החרא הזה אז אל תעשי אותה טעות
שואל השאלה:
הבעיה אצלי זה שאם אני נכשלת בפיזיקה אז לא תהיה לי צעודת בגרות כי המגמה השנייה שלקחתי זה הרחבה שזה 3 יחידות
ובפיזיקה אני לבד אז אין לי במי להיעזר אז אני באמת מחר אחרי המבחן מדברת עם המחנכת שלי להתייעץ איתה לעבור ובקיץ אני אשלים את כל הנושאים שלמדו
אנונימית
תעזרי ב gpt אל תוותרי
ביולוגיה של י האמת זה די קל
אם את צריכה יש לי סיכומים של כל החומר אני הייתי בכיתה י שנה שעברה