16 תשובות
איזה שטויות
הזוי
תדברי עם ההורים שידברו עם המורה
שואל השאלה:
יש דרך לעקוף את הבית ספר ולפנות לגורם מעליו או משהו? אני לא מסתדרת עם המורה, מרגישה שהוא לא מלמד כמו שצריך וגם זו לא רק אני. ולכן הרבה ילדים מהכיתה הוכלים לשיעורים פרטיים או לפרטני מהביהס שהוא אחרי שעות הלימודים הרגילות ולי אין זמן לזה כי אני גם באוניברסיטה
אנונימית
שואל השאלה:
אין איך לדבר עם הבית ספר, חברה שלי בכתה מולם בפגישה והם נשארו עם אותה תשובה שהיא בחרה במגמה הזאת ושעכשיו תתמודד (לא במילים האלה אבל באותו הוויה)
אנונימית
וואי מוזר בטירוף
עירבתן הורים? תערבו את ההורים שיצעקו עליהם קצת
ודיברת עם המחנכת רכזת יועצת או פשוט עוד אנשים חוץ מהמורה לפיזיקה?
שואל השאלה:
לאיים עליהם שאני אפנה למשרד החינוך? מה אני יכולה לעשות? אני לא רוצה שיהיה לי נכשל בתעודת בגרות, עבדתי מספיק קשה על הבגרויות ולא מגיע לי
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שעירבנו את ההורים, זה מעורב עם המנהל , רכזת בגרויות ורכז פיסיקה וזה אחרי פגישה שנעשתה היום
אנונימית
שואל השאלה:
אני חייבת לפנות לגורם יותר מוסמך, כי אם לחברה שלי דחו את הבקשה למרות שהיא ישבה ובכתה מולם הם ידחו גם לי
אנונימית
מהה וואו הזוי ממש
שואל השאלה:
יש למי לפנות עם זה? אני חייבת מהר לפנות לדרג גבוהה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה חובה?
אנונימית
שואל השאלה:
גם הנדסת תוכנה זו מגמה ראשית ועדיין יש בתי ספר שלא מחייבים איתה עוד מגמה ובתי ספר שאני מכירה אישית
אנונימית
שואל השאלה:
אז אם זה תלות בית ספר אי אפשר לפנות למשרד החינוך?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה להישאר, אני רוצה גם לקבוע איתם פגישה אבל אם הם לא הסכימו לה לפרוש למה שיסכימו לי? אנחנו אותן מגמות וציונים ממש דומים ואני חייבת להילחם על זה עם המורה לפיסיקה, להציב אולטימטום
אנונימית
שואל השאלה:
המורה לפיסיקה אמר שזה חובה וזה אחרי פגישה שחברה שלי מאותה כיתה הלכה אלייה היום. הוא אמר שהיא חייבת לגשת לבגרות
אנונימית
את ממש לא חייבת 15, זה המון
תדברי עם המורה לפזיקיה או המלנכת, אין שום סיבה שלא יתנו לך לרדת מפיזיקה, זה ממש לא בסדר