9 תשובות
לא, את לא יכולה לצפות לציון גבוהה אם למדת רק יום:')
אנונימי
שואל השאלה:
שלם
אנונימי
שואל השאלה:
ואני בן
אנונימי
אח שלי למבחן בפיזיקה לא לומדים יום לפני גם לא לומדים חודש לפני
פיזיקה זה אחד המקצועות הכי קשים שיש לבית ספר להציע לך פיזיקה צריך לתרגל כל השנה
שואל השאלה:
אבל ז הם כי אין לי זמן יש לי מבחן יום אחרי יום וש.ב בשפע
אנונימי
תקשיב אני אומר לך תכלס
תעבור על השיעורי בית חוברות ספרים לא יודע מה מביאים לך שם אבל תעבור על זה כל שבוע וכל חודש תחזור על מה שעשית בשבוע הראשון ככה אתה ממשיך עד שאתה כבר ממש מדקלם את זה תקשיב בכיתה ולפני מבחן פשוט תעזוב הכל ותחרוש לי זה עבד והיה לי ממוצע 94 בסוף י
זה סבבה אם למדת יום לפני וקיבלת 64
פשוט לא צריך ללמוד יום לפני צריך ללמוד שבוע לפני, ולתרגל שוטף במהלך השנה גם כשאין מבחנים
שואל השאלה:
איך אפשר לשלב כל כך הרבה דברים
אנונימי
ממליץ לך פשוט להתמקד במה שחשוב לך יותר נגיד אזרחות ספרות היסטוריה ולשון אין מה ללמוד באמת בצורה שופטת ומומלץ רק שבוע שבועיים לפני מבחן
אבל מתמטיקה פיזיקה אנגלית ומה שכן חשוב לך מומלץ גם שבועיים לפני מבחן וגם בשוטף לעבור על מחברות ומבחנים קודמים