14 תשובות
כן
אנונימי
כאילו אני פוסט טראומתי אז כן
כן, למה לא בעצם? פשוט צריך למצוא את האדם הנכון.
אני בעצמי משתמש בפריזמה ואמא שלי בציפרלקס ולאבא שלי אין שום בעיה עם זה :)
אני בעצמי משתמש בפריזמה ואמא שלי בציפרלקס ולאבא שלי אין שום בעיה עם זה :)
אני הייתי מסכים כרגע חברה שלי שאני איתה 5 שנים יש לה חרדות גם לי יש קצת חרדות
כן חד משמעית
אני עצמי סובלת מזה
אני עצמי סובלת מזה
שואל השאלה:
^נו אז בתור אחת שסובלת מזה, את תרצי לבלות את שארית חייך עם מישהו שגם סובל מזה?
^נו אז בתור אחת שסובלת מזה, את תרצי לבלות את שארית חייך עם מישהו שגם סובל מזה?
אנונימית
ברור שיהיו כאלה שלא ירצו
אבל החוכמה היא לא לנסות לשכנע את מי שלא רוצה אותך כמו שאת אלא למצוא את הבן אדם שאוהב אותך כמו שאת
אבל החוכמה היא לא לנסות לשכנע את מי שלא רוצה אותך כמו שאת אלא למצוא את הבן אדם שאוהב אותך כמו שאת
אנונימי
שואל השאלה:
אפשר לצאת מחרדות?
אפשר לצאת מחרדות?
אנונימית
לכל בן אדם יש את הבן אדם שמתאים לו אני מאמין שבסופו של דבר יהיה לך בן זוג שיקבל אותך איך שאת
שואל השאלה:
אני מפחדת שאני לא אצליח למצוא זוגיות (אני מדברת על זוגיות אמיתית לעתיד ולא עכשיו של הנעורים) כי אני עם חרדות וזה משפיע עליי, בהתנהגות שלי, בדיבור ובהכל ויש כאלו שזה משהו שהם לא ירצו
אני מפחדת שאני לא אצליח למצוא זוגיות (אני מדברת על זוגיות אמיתית לעתיד ולא עכשיו של הנעורים) כי אני עם חרדות וזה משפיע עליי, בהתנהגות שלי, בדיבור ובהכל ויש כאלו שזה משהו שהם לא ירצו
אנונימית
^כן.
אני אעזור לו לצאת מזה
אני אעזור לו לצאת מזה
ברגע שזה 2 באותו סירה
מבטיחה שיותר קל
מבינים אחד את השני
ועם הזמן זה נירגע
מטפלים בזה נכון.
מי שיודע לטפל בזה נכון ולא צוחק/ת על הבן/בת הזוג שלו בגלל זה זה טוב אבל מי שצוחק בן זו**
לצערי כשאני הייתי בהתקפי חרדה האקסית שלי הייתה צוחקת לי בפנים
טוב?
זוועה.
ואז הייתה נזכרת אחרי מלא זמן לעזור לי
אבל לא אומרת שכולם כך נפלתי על מישהי נוראית חסרת בגרות לגמריי
אבל גם לבד אולי אפשר להרגיע את החרדה קצת
אני לא בידיוק יודעת איך לעשות את זה
כי אני סובלת מזה כל יום בתקופה האחרונה ולא מצליחה לשלוט על זה בידיוק
מה שאני עושה במקום מנסה להעסיק את עצמי כל הזמן
אבל בלילה כשהולכת.לישון זה חוזר לי בצורה מאד חזקה
פשוט ללכת לטיפולי פסיכולוגיה רק אבל למי שזה עוזר שיחות וכולי
מבטיחה שיותר קל
מבינים אחד את השני
ועם הזמן זה נירגע
מטפלים בזה נכון.
מי שיודע לטפל בזה נכון ולא צוחק/ת על הבן/בת הזוג שלו בגלל זה זה טוב אבל מי שצוחק בן זו**
לצערי כשאני הייתי בהתקפי חרדה האקסית שלי הייתה צוחקת לי בפנים
טוב?
זוועה.
ואז הייתה נזכרת אחרי מלא זמן לעזור לי
אבל לא אומרת שכולם כך נפלתי על מישהי נוראית חסרת בגרות לגמריי
אבל גם לבד אולי אפשר להרגיע את החרדה קצת
אני לא בידיוק יודעת איך לעשות את זה
כי אני סובלת מזה כל יום בתקופה האחרונה ולא מצליחה לשלוט על זה בידיוק
מה שאני עושה במקום מנסה להעסיק את עצמי כל הזמן
אבל בלילה כשהולכת.לישון זה חוזר לי בצורה מאד חזקה
פשוט ללכת לטיפולי פסיכולוגיה רק אבל למי שזה עוזר שיחות וכולי
שואל השאלה:
תודה רבה❤
מקווה שתהיי במקום טוב יותר
תודה רבה❤
מקווה שתהיי במקום טוב יותר
אנונימית
בכייף❤
אמןן תודה נשמה❤
אמןן תודה נשמה❤
באותו הנושא: