29 תשובות
לא
אולי
אוי איכס לא בע
לא השם ישמור
העיקר אני משתמש בעייתי
כמובן ברור
בטח למה לא
אני בקטוגריה של מה שבניהם, אני נוהג לענג את עצמי עם ארטיק לימון
שואל השאלה:
חח בואו נעשה את השאלה הזאת בחמות זה יהיה מצחיק
בשביל שלא ימחקו אני לא חושב שאני יעשה את זה
קצת מגכיל
חח בואו נעשה את השאלה הזאת בחמות זה יהיה מצחיק
בשביל שלא ימחקו אני לא חושב שאני יעשה את זה
קצת מגכיל
אנונימי
כן ברור, אני סוטה רצח...
אנונימית
זה ירגיש מוזר כאילו-
לא פשוט לא
לא פשוט לא
לא לא לא ושוב לא!
מספיק סטיפס להיום
ולשאלתך , לא
לא הייתי עושה את זה
השם ישמור
ולשאלתך , לא
לא הייתי עושה את זה
השם ישמור
אממ לא נראלי
וואלה יש מצב אם אני חושב על זה
לא ממש.....
אוליי הייץי מנסה כמה שניות לא יותר מזה
אוליי הייץי מנסה כמה שניות לא יותר מזה
אנונימי
כןכן
ברור שכן
אנונימית
לא..למה לי לטרוח
מה קראתי עכשיו לא ממש ממש ממש לא איכס בע
לא.
תחשוב כשאתה יורד למישהי כביכול זה כי אתה נמשך אליה (גם זה פחות מתאים לדעתי)
אתה נמשך לעצמך?
תחשוב כשאתה יורד למישהי כביכול זה כי אתה נמשך אליה (גם זה פחות מתאים לדעתי)
אתה נמשך לעצמך?
אנונימית
לא יודעת נשמע מגעיל
לא.. לא יודעת זה פשוט מקום דוחה כזה
לא
איכ חדמש לא
הייתי מנסה
טוב אני גיי אבל לא חושב שכד כדי כך
יש אנשים שהיו עושים את זה בשבילי
יש אנשים שהיו עושים את זה בשבילי
באותו הנושא: