10 תשובות
לא הייתי רוצה זוגיות בגיל הזה..
הייתי מעדיפה ידיד או חבר טוב
אני כן רק תלוי מי
תלוי מי זה המישהו הזה
תלוי מי זה
מאוד תלוי מי זה
אם זה אחד שאני לא סובלת אז ברור שלא, אבל יש כמה שאני מכירה שהייתי שמחה אם הם היו מציעים לי
אנונימית
חח זה ממש תלוי
חחח אם זה הקראש שלי אז בטח, אבל חבר לא בקטע של לשכב