10 תשובות
לא הייתי רוצה זוגיות בגיל הזה..
הייתי מעדיפה ידיד או חבר טוב
הייתי מעדיפה ידיד או חבר טוב
אני כן רק תלוי מי
חחח
תלוי מי זה המישהו הזה
לא
תלוי מי זה
מאוד תלוי מי זה
אם זה אחד שאני לא סובלת אז ברור שלא, אבל יש כמה שאני מכירה שהייתי שמחה אם הם היו מציעים לי
אם זה אחד שאני לא סובלת אז ברור שלא, אבל יש כמה שאני מכירה שהייתי שמחה אם הם היו מציעים לי
אנונימית
חח זה ממש תלוי
חחח אם זה הקראש שלי אז בטח, אבל חבר לא בקטע של לשכב
באותו הנושא: