5 תשובות
כל אחד והטעם שלו..
עץ אחד 2 זה סבבה אבל יער? ממש ממש לא אברהם
אנונימית
אני מעדיף שלא, אבל יש לי, בגלל שאני לא יודע מה החברה שלי לעתיד לבוא תאהב יותר,
אני מעדיף להיות בלי יער ושגם היא תיהעה בלי יער.
אנונימי
שואל השאלה:
תנעצו שזה יגיע לחמות
אנונימית
כן אני מעדיף שיהיה שיער למטה