6 תשובות
אם תגלחי או לעשי לייזר תעשי את זה בשביל עצמך לא נראלי שזה כזה מפריע
לא מפריע
תלוי למי
שואל השאלה:
כן בתכלס זה בישביל עצמי שארגיש עם זה נוח
אנונימית
קודם את אחריי זה אחרים
אני מעדיף חלק, יש כאלה שממש אוהבים שיש קצת שיער
אנונימי