6 תשובות
:-:
אם תגלחי או לעשי לייזר תעשי את זה בשביל עצמך לא נראלי שזה כזה מפריע
לא מפריע
תלוי למי
תלוי למי
שואל השאלה:
כן בתכלס זה בישביל עצמי שארגיש עם זה נוח
כן בתכלס זה בישביל עצמי שארגיש עם זה נוח
אנונימית
קודם את אחריי זה אחרים
אני מעדיף חלק, יש כאלה שממש אוהבים שיש קצת שיער
אנונימי
באותו הנושא: