התחברות
הרשמה
בנים אתם אוהבים שזה חלק שם למטה? (לבת)
13 בינואר 2019, 15:08
הסרת שיער
3 תשובות
לא הכי אבל בעיקרון כן.
מעדיף שיער קצת
.
.נתנאל.
חלק
d
dead Spidey
לא .
כל עוד אין יער זה בסדר.
ש
שוקו או(נס) קפה ?
באותו הנושא:
ידיד טוב כתב לי אתמול בווצאפ "אני אוהב אותך" (למטה)
בנים אוהבים שבנות מקנאות? כי מצד אחד (המשך למטה)
בן 19 אוהב ילדים בני 12 ומטה מוריד?
לאלה שאוהבים KPOP (למטה)
שלום לכולם, אני מאוד אוהב לצלם ואני רוצה לממש את הפוטנציאל הזה ( המשך בפירוט למטה)
חבר שלי מאוד מגונן ולא אוהב שאני מדברת עם בנים, אתמול ידיד שלי שלח לי הודעה שהוא רוצה שנחזור לדבר כידידים המשך למטה
אני מרגיש שלא אוהבים אותי(המשך למטה)
חבר שלי מאוד מגונן ולא אוהב שאני מדברת עם בנים, אתמול ידיד שלי שלח לי הודעה שהוא רוצה שנחזור לדבר כידידים המשך למטה
אני צריך להגיד לקראשית שלי לרדת למטה, כדי שאני יגיד לה שאני אוהב אותה
אוהבים תינוקות בני שנתיים ומטה? מי שאוהב שיעשה ❤ ומי שלא שיעשה
אוהבים את השיר הזה? פירוט למטה