4 תשובות
את מודעת לזה שאתם בזוגיות רעילה
תיפרדו ותעשי מה שבא לך עם מי שבא לך.
שואל השאלה:
כן אני יודעת, אבל קשה לעזוב באמץ
אנונימית
ברור זה ממש לא קל, תעשי עם עצמך חשבון מה עדיף לך המצב כרגע או לעשות שינוי גם עם הוא קשה. לדעתי זה יגרום לך לקבל את ההחלטה ביותר קלות
אם את מעוניינת כבר להיפרד אז למה לא, פשוט מכאן תלכי לדבר איתו ולהיפרד בצורה נורמאלית. לא שווה להיות בזוגיות ולסבול