התחברות הרשמה

כתבתי איזה משהו קצר, אשמח לחוות דעת וכאלה

-
ואם היה לי עוד רגע של תקווה או ניצוץ תאמיני לי שהייתי נאחז בו עד שהייתי נתלש או שהייתי מצליח לקרב איתו אותך,
כל שנייה של אי וודאות ושקט מייסר מילא תחלל שרצינו שנהיה בו רק שנינו בכעס ובתסכול, מבאס אותי לראות אותך רחוקה אבל כשאת קרובה יותר קל לי לראות שאת כבר לא את, הייתי מקריב כל פיסה מהאגו הדפוק שלי עכשיו רק בשביל לחזור לתקופה שהריבים עוד יכלו להיפתר כי להיפטר מהם כבר אין לנו סיכוי, זוכר כל הבטחה ומילה שהייתה בינינו כמו ברית ועכשיו אני באמת מרגיש כמו מוזר שבאמת לקחתי מזה משהו.


מרגיש שלכתוב עוזר לי לפעמים אבל אני מנסה לעבור לסגנון יותר קליל וקצר מאשר מחניק ועמוס, לדעתכם זה עובד פה טוב?
10 באפריל 2025, 07:58
חוות דעתביקורתמיליםפריקה    
תשובה אחת
ממש יפה :)
ה
השורדת
באותו הנושא:
כתבתי משהו, אשמח לחוות דעת (:
כתבתי איזה משהו. אשמח לחוות דעות
כתבתי משהו, אשמח לחוות דעת ;)
היי כתבתי קטע באנגלית על משהו שחוויתי, אשמח לחוות דעת או הזדהות(?)
כתבתי משהו קצר למטה אשמח לחוות דעתכם.
הי כתבתי משהו על משהו שקרה לי אשמח לחוות דעת:)
כתבתי משהו עליי אשמח לחוות דעת כנה בבקשה תענו
כתבתי משהו,אשמח לחוות דעת
זה ממש חשוב לי, אשמח אם תקראו את הקטע שכתבתי על משהו, אשמח לחוות דעת:)
היי כתבתי משהו ואשמח לחוות דעת
כתבתי משהו אשמח לחוות דעת