4 תשובות
שואל השאלה:
נכנסתי למרכז חשבונות וזה לא מראה איפשהו למחוק
נכנסתי למרכז חשבונות וזה לא מראה איפשהו למחוק
תיכנסי להגדרות, תחת 'מידע שלך בפייסבוק' תמצאי אופציה למחוק את החשבון, תעשי את זה שם
שואל השאלה:
הסתדרתי תודה רבהה
הסתדרתי תודה רבהה
בהגדרות, מרכז החשבונות
באותו הנושא: