5 תשובות
בהגדרות , מחיקת חשבון זה או משהו כזה
הגדרות והכי למטה נראה לי
הכי למטה זה פשוט להתנתק מהחשבון זה לא למחוק את העמוד
נכנסים להגדרות ושם כבר יש את האפשרות הזאת
אי אפשר מהאפליקציה, תכנסי לחשבון מהדפדפן, ותמחקי.
את יכולה לכתוב אינסטגרם בגוגל ואז יש אפשרות למטה גם למחוק את האינסטגרם וזה מראה לך הוראות.