6 תשובות
שואל השאלה:
קודם כל זה לא בהכרח כל הכבוד, ואוליי אני נשמע כמו איזה שמאלני כזה מעצבן - אבל האמת שממש לא, אני מגיע ממשפחה דתית וזה למה זה מעצבן אותי
זה מרגיש לי פייק
קודם כל זה לא בהכרח כל הכבוד, ואוליי אני נשמע כמו איזה שמאלני כזה מעצבן - אבל האמת שממש לא, אני מגיע ממשפחה דתית וזה למה זה מעצבן אותי
זה מרגיש לי פייק
אנונימי
זה טוב אבל להפוך את זה לטרנד זה יכול ללכת למקום חיובי שעוד אנשים יעשו את זה וזה אשכרה יעשה להם טוב וללכת למקום שלילי שיעשו את זה רק בישביל צפיות ולייקים שלדעתי דוחה אבל כל אחד שיעשה מה שטוב לו זאת רק דעתי
אתה בא ממשפחה דתית לך יותר קל מהרבה אנשים יש כאלה שקשה להם והם מתחזקים וזה שהם מעלים נותן להם ביטחון ומרץ להמשיך ומה שלא בא לישמע יבוא לשמע לא שופטים את האנשים אי אפשר לדעת איפה כל אחד עומד
לפחות הם מתקרבים לה וכל הכבוד להם
לפחות זה משהו חיובי
לא חושבת כלום
באותו הנושא: