174 תשובות
לא
חדמש.
כן, וזה דוחה. נקווה שלא יגזימו כמו בארה"ב.
לא.
בגלל שזה נהיה מקובל יותר בזמן האחרון אז אנשים מרגישים בנוח יותר לצאת מהארון ולהיות מי שהם באמת.
בגלל שזה נהיה מקובל יותר בזמן האחרון אז אנשים מרגישים בנוח יותר לצאת מהארון ולהיות מי שהם באמת.
שואל השאלה:
לדעתי כן,פתאום כל אחד הוא הומו או לסבית
לדעתי כן,פתאום כל אחד הוא הומו או לסבית
אנונימית
לא אני חושבת שבכללי עכשיו יש הרבה אנשים שיוצאים מהארון או יותר בטוחים במיניות שלהם בגלל שעכשיו יותר אנשים מקבלים את הקהילה הגאה
שואל השאלה:
^^^^^ מחזקת
^^^^^ מחזקת
אנונימית
כן
להט"ב אף פעם לא היה טרנד, זו משיכה מינית
והאם יש אנשים שמושפעים מאחרים ורוכבים על הגל הזה?. כן, יש בהחלט. אך זה גם נובע מהבלבול של גיל ההתבגרות, לאו "טרנד". גם אחרי הרצון של להגדיר את עצמך ולהשתייך ל"טייטל" כלשהו, גם קצת קשור לכך.
עריכה: שכחתי לציין שישנם אנשים שגם יותר מודעים ונפתחים לנושא זה במאה ה21.
והאם יש אנשים שמושפעים מאחרים ורוכבים על הגל הזה?. כן, יש בהחלט. אך זה גם נובע מהבלבול של גיל ההתבגרות, לאו "טרנד". גם אחרי הרצון של להגדיר את עצמך ולהשתייך ל"טייטל" כלשהו, גם קצת קשור לכך.
עריכה: שכחתי לציין שישנם אנשים שגם יותר מודעים ונפתחים לנושא זה במאה ה21.
אני לא אשקר
באיזשהו מקום זה כן נהיה טרנדי להגיד שאת/ה בי כי את/ה לא בטוח/ה בנטייה שלך.
באיזשהו מקום זה כן נהיה טרנדי להגיד שאת/ה בי כי את/ה לא בטוח/ה בנטייה שלך.
לא אתם פאקינג מביכים. כואב לכם שאנשים מרגישים פתאום בנוח עם הזהות והנטיות שלהם?!
אנונימית
כואב לנו שהם דוחפים את זה לילדים קטנים בתקשורת ובבתי ספר.
מה שאתם עושים בבית שלכם במיטה לא מעניין אותנו, לא צריך לצאת עם זה לבחוץ.
מה שאתם עושים בבית שלכם במיטה לא מעניין אותנו, לא צריך לצאת עם זה לבחוץ.
מסכימה איתך. די למה עושים מזה כזה עניין??
אנונימית
כן, אלו ילדים מטומטמים שרק מחפשים אקשן
כן..
ראיתי לפני כמה ימים סרטון בטיק טוק של ילדה בת *8* שאמרה שהיא בי.. אממ.. רק אניח את זה כאן
ראיתי לפני כמה ימים סרטון בטיק טוק של ילדה בת *8* שאמרה שהיא בי.. אממ.. רק אניח את זה כאן
מישהו מספר לילד קטן שגם גבר וגבר יכולים לשכב? לא.
מלמדים אותם שגם אבא ואבא ואמא ואמא קיימים ולא רק אמא ואבא
כשהיית קטן לימדו אותך איך באים ילדים לעולם? יופי. למה כשמדובר באישה ואישה, גם אם לא מתואר שום דבר שאתה מחשיב "מיני" זה לא בסדר?
מלמדים אותם שגם אבא ואבא ואמא ואמא קיימים ולא רק אמא ואבא
כשהיית קטן לימדו אותך איך באים ילדים לעולם? יופי. למה כשמדובר באישה ואישה, גם אם לא מתואר שום דבר שאתה מחשיב "מיני" זה לא בסדר?
אנונימית
אחרי זה אנשים אומרים שאין שטיפת מוח^
אנונימית
חד משמעית והכל נכנס לראש ואז מתבלבלים וחושבים אחרת.
כן.
"כן בטח פתאום כל בת 11 נהיית לסבית"
את רוצה לומר לי שבגיל 11 לא חיבבת בנים? למה זה מוזר לך לשמוע שמישהי בגיל 11 תחבב בנות?
כן אני מודה היה טרנד של לומר שאתה מהלהטב אבל זה עבר כבר, אתם כאילו לא מבינים שמתי שרואים שיש קבלה של הלטהב יותר אנשים יצאו כי הם פחוד מפחדים?
דוגמא קצת קיצונית אבל אם הייתם חלק מהלטהב מתי שזה היה עונש מוות, לא הייתם מתחבאים? ומתי שהעונש היה מתבטל לא הייתם יוצאים?
הלטהב לא מפריעים לכם בשום צורה, יש לכל אחד יש זכות לדעה משלו, כל עוד אתם לא פוגעים באנשים לאף אחד לא אכפת מהדעה
את רוצה לומר לי שבגיל 11 לא חיבבת בנים? למה זה מוזר לך לשמוע שמישהי בגיל 11 תחבב בנות?
כן אני מודה היה טרנד של לומר שאתה מהלהטב אבל זה עבר כבר, אתם כאילו לא מבינים שמתי שרואים שיש קבלה של הלטהב יותר אנשים יצאו כי הם פחוד מפחדים?
דוגמא קצת קיצונית אבל אם הייתם חלק מהלטהב מתי שזה היה עונש מוות, לא הייתם מתחבאים? ומתי שהעונש היה מתבטל לא הייתם יוצאים?
הלטהב לא מפריעים לכם בשום צורה, יש לכל אחד יש זכות לדעה משלו, כל עוד אתם לא פוגעים באנשים לאף אחד לא אכפת מהדעה
נשמה של ברבור אני בגיל 9 חשבתי שאני בי, זה נורמלי
חדמש כן
זה בגלל שהעולם נהיה יותר פתוח ומקבל. לכן, נערים לא חוששים או מפחדים לגלות שיש להם נטייה מינית שהיא לא הטרוסקסואליות, או זהות מגדרית שהיא לא סיסג'נדרית. בגיל ההתבגרות, זה נורמלי לחקור את הנטיה המינית שלך או את הזהות המגדרית שלך, ולתשאל את עצמך לגבי הדברים האלו. אבל במקום לעשות את זה לבד מתוך פחד שאנשים ישפטו אותך על זה, נערים מרגישים יותר בנוח לחלוק את זה עם אחרים.
אז לא, להיות להט"ב זה לא טרנד. אף אחד לא עושה את זה בשביל להיות מיוחד או שונה. אף אחד לא ירצה להרגיש שונה, או לקבל שנאה כי הוא אוהב את המין שלו. תגידי, את שומעת את עצמך? אף אחד לא ירצה לחיות בהרגשה שאם הוא יביא את בן הזוג שלו הביתה, אז יעיפו אותו מהבית. פשוט יש יותר אנשים שמרגישים בנוח לצאת מהארון, לכן את רואה יותר להט"בים.
אז לא, להיות להט"ב זה לא טרנד. אף אחד לא עושה את זה בשביל להיות מיוחד או שונה. אף אחד לא ירצה להרגיש שונה, או לקבל שנאה כי הוא אוהב את המין שלו. תגידי, את שומעת את עצמך? אף אחד לא ירצה לחיות בהרגשה שאם הוא יביא את בן הזוג שלו הביתה, אז יעיפו אותו מהבית. פשוט יש יותר אנשים שמרגישים בנוח לצאת מהארון, לכן את רואה יותר להט"בים.
"סטרייטית אבל תומכת"^^ לול
אנונימית
מצטערת אבל התגובות פה עולות לי על העצבים, יש סדנאות של איגי וכאלה רק כדי לעלות את המודעות על הקהילה הגאה, אנשים עושים מזה דרמה כי יש מלא אנשים חשוכי דעות שפשוט מגעילים לאנשים עם נטייה מינית שונה אנשים מעלים מודעות כדי שבני נוער אחרים לא יצטרכו לפחד לצאת מהארון, בשבילכם קל להגיד "למה הם עושים מזה כזה דרמה" "אוי זה כזה מביך" אולי תסתמו את הפה שלכם רק בגלל אנשים כמוכם עושים את הסדנאות האלה כדי לעלות מודעות שזה בסדר לאהוב כל אחד.
אנונימית
"פתאום כל אחד הוא הומו או לסבית"
רוב האנשים הם סטרייטים, רק 10% מהאוכלוסיה הם להט"בים. אז די להגיד שטויות.
בדורות הקודמים היו שולחים להט"בים לטיפולי המרה, היו שמים אותם בכלא, היו רוצחים אותם. ציפיתם שאנשים יצאו מהארון במצב כזה? ברור, חלק מהדברים האלו עדיין קורים היום, ויש עדיין שנאה כלפי הלהט"ב. אבל פעם היה יותר גרוע, אז אנשים מרגישים יותר בנוח לצאת מהארון.
אגב, גם אחרי שהכנסייה הפסיקה לקשור לילדים שמאליים את הידיים, היחס בינהם לאוכלוסייה עלה, עד שזה התייצב על 12%. תמיד זה היה קיים, בכל תרבות ובכל מקום.
רוב האנשים הם סטרייטים, רק 10% מהאוכלוסיה הם להט"בים. אז די להגיד שטויות.
בדורות הקודמים היו שולחים להט"בים לטיפולי המרה, היו שמים אותם בכלא, היו רוצחים אותם. ציפיתם שאנשים יצאו מהארון במצב כזה? ברור, חלק מהדברים האלו עדיין קורים היום, ויש עדיין שנאה כלפי הלהט"ב. אבל פעם היה יותר גרוע, אז אנשים מרגישים יותר בנוח לצאת מהארון.
אגב, גם אחרי שהכנסייה הפסיקה לקשור לילדים שמאליים את הידיים, היחס בינהם לאוכלוסייה עלה, עד שזה התייצב על 12%. תמיד זה היה קיים, בכל תרבות ובכל מקום.
חד משמעית לא.
ממש אבל ממש לא
למה שנטייה מינית תהיה טרנד!?
זה כמו שתגידי שעניים חומות זה טרנד
למה שנטייה מינית תהיה טרנד!?
זה כמו שתגידי שעניים חומות זה טרנד
אם זה טרנד אז אנשים מרצונם החופשי סתם רוצים להשתייך לקבוצה מופלית ושנואה?
אנונימי,
אל תשחקו אותה כאילו אתם לא הבאתם ביד במקלחת על פורנו לסביות 5 פעמים ביום כבר מגיל 12. אבל למה כשזה הפוך, פתאום אנשים באים ואומרים ש"זה נהיה טרנד"? למה כשלגבר יש פרפרים בבטן כל פעם שהוא מדבר עם נועה אבוטבול מכיתה ז'2 "לא רואים בעיניים" ויש לו קראש עליה, זה בסדר לחלוטין; אבל אם לאישה היה קראש עליה והיא הייתה מרגישה אותו דבר כלפיה, אז פתאום היא סתם מבולבלת מינית?
אל תשחקו אותה כאילו אתם לא הבאתם ביד במקלחת על פורנו לסביות 5 פעמים ביום כבר מגיל 12. אבל למה כשזה הפוך, פתאום אנשים באים ואומרים ש"זה נהיה טרנד"? למה כשלגבר יש פרפרים בבטן כל פעם שהוא מדבר עם נועה אבוטבול מכיתה ז'2 "לא רואים בעיניים" ויש לו קראש עליה, זה בסדר לחלוטין; אבל אם לאישה היה קראש עליה והיא הייתה מרגישה אותו דבר כלפיה, אז פתאום היא סתם מבולבלת מינית?
כן
אני מתה מה הקשר? פשוט עם השנים החברה נהיית יותר מקבלת אז אנשים מרגישים בנוח יותר לבטא את עצמם
בתור ילדה בת 9 שקיבלה מחזור אני יכולה לומר בוודאות שיכולתי להבין מה זה מיניות ואפילו לדבר על זה, ולפי ההיגיון שלך, ילדות בנות 11 גם לא יכולו לומר אם הן סטרייטיות
עובדתית כן
בגלל ששוטפים לילדים את המוחח
אנונימית
נראה כאילו כורדי פה נעלב ממישהי שיצאה מהארון
כאילו ברצינות
אתה מדבר כאילו הצעת למישהי והיא אמרה לך לא ואז ראית אותה עם מישהי
כאילו ברצינות
אתה מדבר כאילו הצעת למישהי והיא אמרה לך לא ואז ראית אותה עם מישהי
אנונימית
כן, כי זה לא מה שהם באמת.
אדם נברא להכניע את יצרו, מה שאומר ששי לו את היכולת מהוא קיבל מאלוקים לעשות את זה.
אדם נברא להכניע את יצרו, מה שאומר ששי לו את היכולת מהוא קיבל מאלוקים לעשות את זה.
אנונימי
אכןאכן
אנונימי עם האלוהים לא הבנתי למה אתה מתכוון
כן
מזעזע
למה מזעזע? ^
סליחה
אבל בחלק מהמקומות
כן
חד משמעית
ובחלק מהמקומות חד משמעית *לא*
כל ילד ביסודי הוא חלק מהקהילה, כל אחד
אבל הם לא יודעים כמה בעיות משפחתיות זה יכול להוביל בחלק מהמשפחות...
אני חלקית מסכימה בקיצור
*עריכה*
יש הרבה סיבות לכך שאמרתי את זה אבל אני בעיקר מתכוונת לשכבת הגיל שלי (10-14), אז אין עוד את ההבנה של כל הקטע הזה, ולכן, יש הרבה פעמים שמגזימים עם זה, ואני מדברת רק כלפי השכבת גיל שלי! שלא תבינו לא נכון, ולכן אמרתי "בחלק מהמקומות.."
אבל בחלק מהמקומות
כן
חד משמעית
ובחלק מהמקומות חד משמעית *לא*
כל ילד ביסודי הוא חלק מהקהילה, כל אחד
אבל הם לא יודעים כמה בעיות משפחתיות זה יכול להוביל בחלק מהמשפחות...
אני חלקית מסכימה בקיצור
*עריכה*
יש הרבה סיבות לכך שאמרתי את זה אבל אני בעיקר מתכוונת לשכבת הגיל שלי (10-14), אז אין עוד את ההבנה של כל הקטע הזה, ולכן, יש הרבה פעמים שמגזימים עם זה, ואני מדברת רק כלפי השכבת גיל שלי! שלא תבינו לא נכון, ולכן אמרתי "בחלק מהמקומות.."
ממש לא
לא הבנתי, אתם חושבים ש"כולם" יוצאים מהארון
כי זה ממש כיףף: לאכול תסביכים לגבי עצמך במשך מלא זמן, לפחד מתגובות של אנשים אחרים, לעבור בריונות, לפספס הרבה חברויות
סליחה, אבל אם זאת הייתה בחירה שלי- הייתי סטרייטית. מבטיחה עם יד על הלב
כי זה ממש כיףף: לאכול תסביכים לגבי עצמך במשך מלא זמן, לפחד מתגובות של אנשים אחרים, לעבור בריונות, לפספס הרבה חברויות
סליחה, אבל אם זאת הייתה בחירה שלי- הייתי סטרייטית. מבטיחה עם יד על הלב
יש ילדות בנות 9 שחושבות שזה מגניב אז הן אומרות שהן בי או משהו, זה לא. וכשהן יתבגרו הן יבינו את זה, בינתיים זה מה שמוציא לקהילה הגאה את השם הזה של כאילו זה רק טרנד, אבל אי אפשר להפוך נטייה מינית לטרנד, זה משהו בלתי נשלט.
אולי התמיכה נהייתה טרנד , הנטייה עצמה ממש לא
מי שאומר שלא משקר לעצמו
glizzy
מסכימה. אני לסבית והיה סיוט לקבל את זה, עדיין אני בתהליך עם עצמי ועברה כמעט שנה, אז שלא לדבר על לצאת מהארון..
מסכימה. אני לסבית והיה סיוט לקבל את זה, עדיין אני בתהליך עם עצמי ועברה כמעט שנה, אז שלא לדבר על לצאת מהארון..
כן
שדוני לא נראה שאתה מבין שיש בנות שחוקרות את זה ומתנסות, אולי הן כן בי, ואולי לא, זה נורמלי לחלוטין לחשוב שאת כן ואז להבין שלא, זה קרה וקורה למלא אנשים
glizzy, לא חסר היום חברה שתומכת.חברה שרחוקה מן האמת של התורה הקדושה.
אנונימי
נכון אבל לקבוע בלי שום ביסוס שאת בי או לסבית בגיל 9, כשכל החברות שלך עם בנים זה רק איכס בנים או משהו כזה זה לא מהתנסות
טוב גם לא חסר חברה שלא תומכת
אז לא הבנתי את הנקודה שלך
אז לא הבנתי את הנקודה שלך
זה לא לקבוע בלי שום ביסוס, את רוצה להתנסות, לראות מה את אוהבת ומה לא, זה נורמלי, רק בגלל שאת/ה לא חוויתם את זה לא אומר שאחרים לא חוו, לחשוב שאתה נמשך למין השני מסיבה כזאת או אחרת
כן
חד משמעית
אנונימית
חדמש כן ככ הרבה אנשים לא היו יוצאים מהארון אם זה לא היה
צודק.
הוא לא נולד ככה.
הוא דמיין גברים והחליט מרצונו החופשי להמשך אליהם כי הוא רוצה להיות מופלה כזה שכולם יורדים עליו
ה' ברא את הגייז כפי שהם וצריך לכבד את היצירה שלו.
הוא לא נולד ככה.
הוא דמיין גברים והחליט מרצונו החופשי להמשך אליהם כי הוא רוצה להיות מופלה כזה שכולם יורדים עליו
ה' ברא את הגייז כפי שהם וצריך לכבד את היצירה שלו.
אני מוכנה להגיד, אני לסבית. ובגלל אנשים כמוך שחושבים שזה טרנד זה כל כך הרבה יותר קשה לקבל את זה, כי החברה לא מקבלת ואת לא מקבלת את עצמך, במצב כזה אני צריכה לחיות?? בגלל שאתם חושבים שאני משקרת? בגלל שאנשים החליטו שזה טרנד זה צריך לערער לי ולעוד אלפי נערים ונערות בישראל את הביטחון העצמי?? זה מזעזע.
^ךא אומרת שהם לא באמת מהלהטב אבל לפי דעתי הטרנד קצת עוזר להפ לחזור על זה
כן
זה לא טרנד. זה פשוט הופך ליותר מקובל
וזה דבר טוב. אז אני לא מבינה למה אנשים נגד זה
וזה דבר טוב. אז אני לא מבינה למה אנשים נגד זה
לא מכלילה אבל חלק כן
לא, זה משיכה מינית וזה לא משהו שחולף
אז זה לא טרנד, פשוט במדינות מערביות כמו ישראל יותר מקבלים את זה לעומת מדינות עולם שלישי כמו סוריה,ירדן,תוניס..
זה לא טרנד זה פשוט שהמודעות הולכת וגדלה והלהטב לוקח מקום גדול יותר משמעותי יותר בחיים שלנו מפעם.
כן, אי אפשר להכחיש את המימד הפוליטי וחברתי שהדברים האלה קיבלו.
זה לא נהיה טרנד
בתכלס זה תמיד היה ככה אבל הם פשוט לא יצאו מהארון כי לא הרגישו תמיכה וביטחון לעשות את הצעד הזה, עכשיו כשהתחילו לתמוך בדבר הזה ולהבין שאין לכל בנאדם הגדרה שזו גאווה גדולה אנשים הרגישו בנוח לצאת מהארון ולהיות מי שהם.
בתכלס זה תמיד היה ככה אבל הם פשוט לא יצאו מהארון כי לא הרגישו תמיכה וביטחון לעשות את הצעד הזה, עכשיו כשהתחילו לתמוך בדבר הזה ולהבין שאין לכל בנאדם הגדרה שזו גאווה גדולה אנשים הרגישו בנוח לצאת מהארון ולהיות מי שהם.
אנונימית
להיות בקהילה הגאה זה לא טרנד, אל תכנסו לאנשים בחיים ולא יכנסו לשלכם.
אנונימי
peripatetik
אה כי אם הם מקבלים הערכה וקבלה אז זה הופך את הקהילה לטרנד?
אה כי אם הם מקבלים הערכה וקבלה אז זה הופך את הקהילה לטרנד?
אנונימית
גם אם זה הפך לטרנד, מה זה משנה לכם? אם זאת האהבה האמיתית של האדם? הרי ברור לכם שבעתיד הוא יגלה מה הוא אוהב אז למה לפתוח מריבה מטומטמת ופשוט לקבל את זה? תתבגרו.
אנונימי
69 נעיצות
מתלבטת אם לנעוץ או לא, חח
ולשאלה: כן.
מתלבטת אם לנעוץ או לא, חח
ולשאלה: כן.
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבו!!!
אין לי שום בעיה עם להטבים אני אוהבת אותם אני מדברת על האנשים שסתם אומרים שהם להומואים או לסביות כדי לקבל צומי
תקשיבו!!!
אין לי שום בעיה עם להטבים אני אוהבת אותם אני מדברת על האנשים שסתם אומרים שהם להומואים או לסביות כדי לקבל צומי
אנונימית
כן
לא חושבת שמישהו באמת יעשה מעשה מטופש כלכך ויגדיר את עצמו בתור משהו שהוא לא^^
למרות שאני תוהה אם יש אנשים שעושים את זה כי זה יכול לקרות אבל זה דפוק
למרות שאני תוהה אם יש אנשים שעושים את זה כי זה יכול לקרות אבל זה דפוק
אנונימית
זה ישמע הומופובי אבל כן
כן
אנונימית
כן זה הפך לטרנד סוג של (אני טרנס)
עכשיו תראו בני 10-13 כבר "יודעים" שהם טרנס וכאלה וכל ילד.ה כמעט שפגשתי יצא בתור טרנס
או הומו/בי/לסבית/אסקסואל
כאילו אתם רק בני 10-13 ויש לכם מלא זמן ללמוד מי אתם ולהבין לאין צורך להחליט בגיל כל כך צעיר ולהודיע לכולם
עכשיו תראו בני 10-13 כבר "יודעים" שהם טרנס וכאלה וכל ילד.ה כמעט שפגשתי יצא בתור טרנס
או הומו/בי/לסבית/אסקסואל
כאילו אתם רק בני 10-13 ויש לכם מלא זמן ללמוד מי אתם ולהבין לאין צורך להחליט בגיל כל כך צעיר ולהודיע לכולם
אנונימי
לא כמה הומופובים בתגובות וואו
כן הפוגרסיביות שולטת
לגמרי
שואל השאלה:
באמת שאנשים שאומרים שהם "להטבים" והם בעצם לא עולים לי על העצבים הם משקרים לכולם ורוצים צומי!!
רוצים הוכחה: ילדה מהכיתה שלי אמרה שהיא לסבית בתחילת שנה.
הופ!
אחרי יום שהפסיקו להביא לה צומי היא פתאום לא לסבית
באמת שאנשים שאומרים שהם "להטבים" והם בעצם לא עולים לי על העצבים הם משקרים לכולם ורוצים צומי!!
רוצים הוכחה: ילדה מהכיתה שלי אמרה שהיא לסבית בתחילת שנה.
הופ!
אחרי יום שהפסיקו להביא לה צומי היא פתאום לא לסבית
אנונימית
אני גיליתי שאני הומו מגיל צעיר וחד משמעית זה ניהיה טרנד עם הזמן.
כאילו זה סופר מהמם ומגניב להיות להט"ב.
זה מולד יפים שלי אז שלא כל אחד ידמיין את עצמו בצד השני.
כאילו זה סופר מהמם ומגניב להיות להט"ב.
זה מולד יפים שלי אז שלא כל אחד ידמיין את עצמו בצד השני.
סבבה אז ילדה מטומטת מהכיתה שלך לא באמת מבינה מה זה להיות לסבית
זה אומר שעכשיו כולם ככה? אנשים שבסך הכל רוצים לקבל תמיכה ואהבה ולהרגיש טוב עם עצמם מחפשים צומי מבחינתך?
זה אומר שעכשיו כולם ככה? אנשים שבסך הכל רוצים לקבל תמיכה ואהבה ולהרגיש טוב עם עצמם מחפשים צומי מבחינתך?
אנונימית
די נו באמת אנשים.. טרנד? לעבור את כל היציאה מהארון.. את כל העיניין שיקבלו אותך.. בישביל טרנד? אני לא חושבת שזה נכון..
כן חד משמעית
זה הפך להיות טרנד וזה ממש עצוב.
כאילו ילדים שאשכרה לא חוו כלום בחיים שלהם פתאום מחליטים שהם חלק מהקהילה ומשנים את זה כל שניה בערך
זה הפך להיות טרנד וזה ממש עצוב.
כאילו ילדים שאשכרה לא חוו כלום בחיים שלהם פתאום מחליטים שהם חלק מהקהילה ומשנים את זה כל שניה בערך
כן
הרבה יוצאים עכשיו מהארון כי כל הזמן הזה הם היו בארון וגם ילדים בני 13 יכולים להבין שהם מהקהילה
כן
חד משמעית זה תופס במה בשנה האחרונה
ברור, לא חסרים ילדים בני 11 שלא הגיעו בכלל לבגרות מינית והם סתם עושים פוזות ליד החברים שלהם
אני לא יודעת מה איתכם אבל אני חושבת שילד או ילדה בת 10/11 לא באמת יכולים לדעת...
אני לא שופטת באמת שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה ויחליט ויהיה מה שהוא רוצה ומרגיש פשוט זה נראה לי כל כך מוזר
אני לא שופטת באמת שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה ויחליט ויהיה מה שהוא רוצה ומרגיש פשוט זה נראה לי כל כך מוזר
^סיפור דומה קרה גם אצלי בכיתה
זה קורה
זה לא שקר
ואני לא אומרת חס וחלילה שלהיות חלק מן הקהילה זה רע, כי זה טרנדי וכל זה
לא
אני לא
מי אמר את זה בכלל
אני אומרת שיש אנשים שמשקרים על הזהות המינית שלהם בכדי לקבל יותר צומת לב.. למרות שזה לאו דווקא נכון
ואני אומרת את זה כלפיי ילדים קטנים יחסית שכל מה שמכניסים להם לראש שצריך לכבד את הלהט"ב היותם כמו כל בני האדם האחרים (ואני מסכימה עם זה) רק שלפעמיים הילדים חושבים שהם אמורים להיות כאלה גם..
זה קורה
זה לא שקר
ואני לא אומרת חס וחלילה שלהיות חלק מן הקהילה זה רע, כי זה טרנדי וכל זה
לא
אני לא
מי אמר את זה בכלל
אני אומרת שיש אנשים שמשקרים על הזהות המינית שלהם בכדי לקבל יותר צומת לב.. למרות שזה לאו דווקא נכון
ואני אומרת את זה כלפיי ילדים קטנים יחסית שכל מה שמכניסים להם לראש שצריך לכבד את הלהט"ב היותם כמו כל בני האדם האחרים (ואני מסכימה עם זה) רק שלפעמיים הילדים חושבים שהם אמורים להיות כאלה גם..
כן.
ואל תגידו שאנשים קיבלו אומץ לצאת מהארון כי ילדים בני 8-11 הרגע למדו מה זה נשיקה אז לצאת מהארון הם לא יכולים.
ואל תגידו שאנשים קיבלו אומץ לצאת מהארון כי ילדים בני 8-11 הרגע למדו מה זה נשיקה אז לצאת מהארון הם לא יכולים.
כן ולא תצליחו לשנות את דעתי
אנונימית
מסכים ^^
אני טרנס בן 20 ואני רואה מלא מלא ילדים שכבר מקשרים את עצמם ללהטב
תירגעו, תנשמו, תהנו מהחיים שלכם אתם כולה ילדים אין לכם סיבה לשים תווית על עצמכם
אני טרנס בן 20 ואני רואה מלא מלא ילדים שכבר מקשרים את עצמם ללהטב
תירגעו, תנשמו, תהנו מהחיים שלכם אתם כולה ילדים אין לכם סיבה לשים תווית על עצמכם
אנונימי
כן. חלק מרגישים בנוח לצאת מהארון וזה טוב אבל חלק סתם עושים את זה כי זה נהיה "טרנד"
כן נקודה
אנונימית
אנונימי, בדיוק.
אני יודעת.
לא, חושבת שפשוט מנרמלים את זה שזה בסדר להיות חלק מהקהילה
אין סיבה שסטרייט או סטרייטית ירצה לצאת מהארון כחלק מהקהילה הגאה אם הוא לא כזה.
אין סיבה שסטרייט או סטרייטית ירצה לצאת מהארון כחלק מהקהילה הגאה אם הוא לא כזה.
אני חושבת שאולי פשוט פעם היו הרבה להטבים אבל הם פחדו לצאת מהארון כי היו אז מלא הומופובים אבל עכשיו יש יותר להטבים שיצאו מהארון כי הם ראו שעכשיו יש יותר שמקבלים אותם
חד משמעית
עושים הכל בשביל צומי ^^^
אנונימי
יש אנשים שחושבים שזה "מגניב" וסתם מגדירים את עצמם ככה .
חדמש, אומנם לא כולם אבל עדיין
פרוסת לחם,
בסדר היו מלא להטבים בארון אבל הרוב הענק הלהטבי עכשיו הם כולה ילדים
איך ומתי הם הספיקו להיות בארון כלכך הרבה שנים?
בסדר היו מלא להטבים בארון אבל הרוב הענק הלהטבי עכשיו הם כולה ילדים
איך ומתי הם הספיקו להיות בארון כלכך הרבה שנים?
אנונימי
למה שמישהו יצא מהארון כי זה ''טרנד'' שיש הומופובים מגעילים שמקללים אותו ואומרים שהוא לא אנושי
כן חדמש
שכל אחד יעשה מה שטוב לו כמובן אבל היום זה כבר לא משיכה, פשוט נגררים אחרי אחרים וזה טרנד
שכל אחד יעשה מה שטוב לו כמובן אבל היום זה כבר לא משיכה, פשוט נגררים אחרי אחרים וזה טרנד
אם טרנד אז טרנד כפוי שנכפה על ידי גופים מעוותים כמו התקשורת
אנונימי
ברור
החברה פה משפיע כל כך
כל ילדה בת 10 או 13 מגדירה כבר מה היא
בלי שום ידע מה זה בכלל
החברה פה משפיע כל כך
כל ילדה בת 10 או 13 מגדירה כבר מה היא
בלי שום ידע מה זה בכלל
לא, זה נהיה טרנד לשנוא אותם בגלל אנשים קיצוניים וצרי עין.
^^ כל כך נכון
עכשיו אני מרגישה מותקפת ולא בטוחה לצאת מהארון בתור ביסקסואלית.
סליחה.
סליחה.
מסכימה אנונימי..
אנונימית
^^ אם את נמשכת תצאי, מדברים בקטע של היגררות
לא שונאים אותם, פשוט זה מפגר לצאת מהארון בגיל 11 אם רק עכשיו התחלת להבין על קצה המזלג מה זו משיכה בכלל, אני בת 14 (די קטנה תאמת אבל עדיין) לא מגדירה תעצמי ואני לא חושבת שאגדיר את עצמי גם בעוד שנה או שנתיים, זה הגיל שרק לומדים מה זו אהבה או משיכה אז איך אנשים כבר מגדירים את עצמם בלי לדעת מה זה בכלל?
אני תומכת בלהטב והכל אבל באיזשהו מקום כן
ילדות בנות 12 אומרות שהן לסביות למרות שאי אפשר באמת לדעת
כל המגדרים האלה שלפני כמה שנים אפילו לא שמעו את השם שלהם
אז כן אני תומכת והכל ושונאת הומופובים אבל זה קצת נהיה טרנד כזה לפחות מרגיש ככה
ילדות בנות 12 אומרות שהן לסביות למרות שאי אפשר באמת לדעת
כל המגדרים האלה שלפני כמה שנים אפילו לא שמעו את השם שלהם
אז כן אני תומכת והכל ושונאת הומופובים אבל זה קצת נהיה טרנד כזה לפחות מרגיש ככה
חד משמעית זה נהיה טרנד
היום גם מי שלא מרגיש הומו או לסבית ודווקא כן נמשך למין השני ישר יגיד שהוא בי כדי שחס וחלילה חס ושלום הוא לא יהיה מחוץ לקהילה..
היום גם מי שלא מרגיש הומו או לסבית ודווקא כן נמשך למין השני ישר יגיד שהוא בי כדי שחס וחלילה חס ושלום הוא לא יהיה מחוץ לקהילה..
כן מסכימה בתור להטבית, רואה מלא בנות שרושמות בביו שלהן שהן בי אבל כל הסרטונים שלהן ליטרלי כל הסרטונים שלהן על בנים שזה קצת מוזר אבל בסדר שיהיו מה שבאלהם
אנונימית
מאיפה המצאת את השטיות האלה עדי
רגע תנו לי לתקן את עצמי
אני הכי מכבדת ומעריכה בעולם כאלה שתמיד הרגישו את זה או תמיד הרגישו שונים ולא מזדהים עם המגדר שלהם וכו וכו אבל שילדה בת 13 שאפילו לא צייצה על זה אף פעם פתאום אומרת אני בי או אני לסבית או אני לא מגדירה את עצמי פתאום סתם ככה...
אני הכי מכבדת ומעריכה בעולם כאלה שתמיד הרגישו את זה או תמיד הרגישו שונים ולא מזדהים עם המגדר שלהם וכו וכו אבל שילדה בת 13 שאפילו לא צייצה על זה אף פעם פתאום אומרת אני בי או אני לסבית או אני לא מגדירה את עצמי פתאום סתם ככה...
ממש ממש לא! קהילת הלהט"ב הייתה קיימת משחר ההיסטוריה, היא אינה חדשה כלל
הדבר היחיד שהשתנה הוא שכיום אנו הלהט"ב, לא צריכים יותר להסתיר את זהותנו בגלל שמקבלים אותנו כמו שאנחנו, ואין שום בעיה עם להיות חלק מקהילת הלהט"ב
פעם הבאה שאת אומרת שזה טרנד, תזכרי שאנחנו רק יותר בטוחים על לצאת מהארון בתור מה שאנחנו באמת נולדנו ומה שבאמת ניהיה
הדבר היחיד שהשתנה הוא שכיום אנו הלהט"ב, לא צריכים יותר להסתיר את זהותנו בגלל שמקבלים אותנו כמו שאנחנו, ואין שום בעיה עם להיות חלק מקהילת הלהט"ב
פעם הבאה שאת אומרת שזה טרנד, תזכרי שאנחנו רק יותר בטוחים על לצאת מהארון בתור מה שאנחנו באמת נולדנו ומה שבאמת ניהיה
אה טוב אחותי ילדה בת 8 יודעת מה היא
ממש לא תפסיקו לשאול את זה נראה לכם טרנד שמעיפים ילדים על זה מהבית או שיש מדינות שזה בכלל אסור שם ומדינות ממש מוכרות תפסיקו לעשות מכל מה שבא לכם רע בעין טרנד
זה שמביאים מודעות למשהו לא גורם לזה להפוך לטרנד
זה שמביאים מודעות למשהו לא גורם לזה להפוך לטרנד
ברור!
פשוט לא
לאחרונה יש יותר מודעות לקהילה הגאה זה לא הופך את זה לטרנד כי בכל זאת גם ב2022 יש ילדים שמעיפים אותם מהבתים וזה שאנשים אומרים שזה טרנד לא עוזר לאף אחד, זה מפחיד כילדה קטנה לחשוב שאיתי משהו לא בסדר אז תפסיקו לשאול שאלות כאלה
לאחרונה יש יותר מודעות לקהילה הגאה זה לא הופך את זה לטרנד כי בכל זאת גם ב2022 יש ילדים שמעיפים אותם מהבתים וזה שאנשים אומרים שזה טרנד לא עוזר לאף אחד, זה מפחיד כילדה קטנה לחשוב שאיתי משהו לא בסדר אז תפסיקו לשאול שאלות כאלה
לא, אני מאמין שכל מי שלהטב עושה את זה ברצינות ולא בשביל צומי או בשביל להמשיך עם ה'זרם'...
האמת מפתיע שהרבה ככ חושבים שכן
האמת מפתיע שהרבה ככ חושבים שכן
כן
כן
כן, כל ילדה בת 12 שטיפה אוהבת את חברה שלה כי למה לא לאהוב אנשים חושבת שהיא לסבית, זה זוועה, מענין לעוד איזה שפל נגיע..
וואי נודר שכן
זה ניהיה מביך
כל אחד היום יוצא מהארון כי חברים שלו כאלה או אוהבים כאלה או אנלאדעת מה זה מביך לעצמם ולקהילה
כל אחד היום יוצא מהארון כי חברים שלו כאלה או אוהבים כאלה או אנלאדעת מה זה מביך לעצמם ולקהילה
כן
כן חד משמעית
בזמן האחרון כן נהפך לטרנד
לא כולם פשוט יש אנשים שאומרים סתם
אנונימית
כן אבל לא,בגלל שבגיל ההתבגרות יש כאלו שמגדירים את עצמם הגדרות אולי בגלל כי הרבה ככה?
אבל יש את הלהטב"ק האמיתי והאיכותי!,
שלשם שינוי לא ילדים בני 11 שלא מבינים שגיל ההתבגרות זה הזמן להתבגר ולגדול,
ולא להגדיר את עצמם הגדרות שאולי בסופו של דבר יבינו שהן לא נכונות, ושהן יכולות להשתנות בכל רגע בגלל חוסר ההחלטיות שלהם.
אבל מי אני שאשפוט? אני בסך הכל ילדה 14.
אבל יש את הלהטב"ק האמיתי והאיכותי!,
שלשם שינוי לא ילדים בני 11 שלא מבינים שגיל ההתבגרות זה הזמן להתבגר ולגדול,
ולא להגדיר את עצמם הגדרות שאולי בסופו של דבר יבינו שהן לא נכונות, ושהן יכולות להשתנות בכל רגע בגלל חוסר ההחלטיות שלהם.
אבל מי אני שאשפוט? אני בסך הכל ילדה 14.
כן , היום אם אתה סטרייט אתה מוזר חח
לא אבל יש כאלה שחושבים שזה כן
פתאום כל ילדה בת שתיים עשרה אומרת שהיא לסבית
כן ממש!
אני יודעת שלחלקכם יהיה קשה לשמוע את זה, אבל זאת האמת.
אני יודעת שלחלקכם יהיה קשה לשמוע את זה, אבל זאת האמת.
עצוב ממש שזה הגיעה למצב הזה זה כל כך מושפע ונראה כל כך רע ולא טוב ורואים שאנשים משתנים בגלל איזשהו טרנד
אני לא חושבת שזה נהיה טרנד.
אני חושבת שיותר אנשים מרגישים יותר בנוח לצאת מהארון ואולי יש אנשים שמנצלים את זה כדי לצבור פופולריות ברשת
אני חושבת שיותר אנשים מרגישים יותר בנוח לצאת מהארון ואולי יש אנשים שמנצלים את זה כדי לצבור פופולריות ברשת
כן אבל בעיקר אצל ילדים באזור גיל ה10-15 שחושבים שזה טרנד ומלא יוצאים על אנשים שכן מהקהילה סתם כי הם חושבים שזה טרנד וזה ממש מעצבם
לצערי
אנונימי
חד משמעית כן
יש ילדות שאני מכירה שחושבות שזה מגניב והן אומרות שהן בי ויום אחר כך אומרות שהן פולי או משהו כזה
הן חושבות שזה משחק וכל יום הן יכולות להיות משהו אחר
יש ילדות שאני מכירה שחושבות שזה מגניב והן אומרות שהן בי ויום אחר כך אומרות שהן פולי או משהו כזה
הן חושבות שזה משחק וכל יום הן יכולות להיות משהו אחר
כן
זה קצת מעצבן אבל זה עדיף מאשר שיהיה להם אסור להיות מי שהם
זה קצת מעצבן אבל זה עדיף מאשר שיהיה להם אסור להיות מי שהם
מאוד כן
חד משמעית כן
לא. דיי עם השאלה הזאת כבר
ממש לא אני פשוט חושבת שאנשים נהיו יותר פתוחים לקבל להט"בים ובגלל זה יש המון שיוצאים מהארון ועד היום כולם הסתתרו ופחדו לצאת
אני חושבת שיש כאלה שיותר בטוחים במניות שלהם כי מקבלים לטב היום הרבה יותר.. אבל גם יש כאלה שזה סתם לטרנד .. הייתה לי חברה שהכרתי אותה שנים והיא נמשכת לגוף של בנים והיא בטוח לא לסבית אבל היא יצאה עם מישהי לקטע והשוויצה בזה וחשבה שזה מגניב שזה עם בת..
קצת, כן
יותר של אלה שרוצים להיות שונים ומיוחדים
יותר של אלה שרוצים להיות שונים ומיוחדים
שוטפים לילדים את המוח בגיל שהם מבולבלים מינית
אנונימית
בתור ביסית כן
חדמש כן
לא וכן אבל בעיקר לא
סתם סטרייטים ממורמרים החליטו שמוזר להם שאנשים מגלים את הזהות המיניות והמגדרית שלהם
מה קרה, לא כולם אותו דבר כמוכם? :o איזה שוק
סתם סטרייטים ממורמרים החליטו שמוזר להם שאנשים מגלים את הזהות המיניות והמגדרית שלהם
מה קרה, לא כולם אותו דבר כמוכם? :o איזה שוק
סטרייטים יקרים, האם אתם ידעתם מגיל צעיר שאתם אוהבים את המין השני?
כן. היה לכם קראשים על אנשים אחרים כשהייתם קטנים.
אז פתאום כשמישהו לא אותו דבר כמוכם זה "שטוף מוח"? תקועים בתחת
כן. היה לכם קראשים על אנשים אחרים כשהייתם קטנים.
אז פתאום כשמישהו לא אותו דבר כמוכם זה "שטוף מוח"? תקועים בתחת
לא חשבתי על זה בכלל בגיל 8 כאילו מה בגיל כזה לא אמורים בכלל לחשוב על דברים כאלה
אנונימית
אני חושב שלהיות עצמך ולקבל את מי שאתה נהיה טרנד
ואני תומך (:
ואני תומך (:
כן
בתור חלק מהלהט"ב, אין לי שמץ
לא, לדעתי זה פשוט בגלל שכיום הקהילה הגאה יותר מתקבלת מבעבר אז מרגישים יותר בנוח לצאת מהארון..
כן
כן. אני לא נגד הקהילה הגאה, פשוט היום כל כך הרבה ילדים בגילאי 10-8 כבר מחליטים מהי המיניות שלהם. הכל בסדר יש לכם את כל החיים להחליט תפסיקו למהר.
מקווה שזה גם מכוון לסטרייטים וסטרייטיות^
אני הרגשתי שאני הומו עוד מאיזה גיל 6 (אני לא צוחק) ואני לא עשיתי את זה בשביל תשומת לב או משהו כזה, זה פשוט הרגיש לי נכון. לא חייבים פשוט בבת אחד להפוך להומו באיזה גיל 17. גם להיות הומו זה לא בחירה. פשוט מרגישים את זה עוד מגיל ממש צעיר.
אנונימי
^^ מה את רוצה מסטרייטים? הם אנשים נורמליים (לפחות בתחום זה). או שאדם בלי שום סיבה צריך להכינס לספקות האם הוא להט"ב או לא?
אנונימי
נשלח פעמיים.
אנונימי
באותו הנושא: