6 תשובות
כי הם סתם אנטישמים
או שהם לא מבינים כלום מהחיים שלהם
או שהם לא מבינים כלום מהחיים שלהם
הם מושפעים
כי מאמינים רק למה שמצלמים ומצלמים הרבה שקר
כי הם מושפעים ומאמינים לכל הפייק שרץ באינטרנט ככה זה
גם אנטישמיות
גם אנטישמיות
כי זה קל לראות אותם בתור המסכנים
אלה שאין להם מדינה אין להם צבא וישראל המפלצת מפוצצת להם את הבתים
ככה העולם רןאה את זה
אלה שאין להם מדינה אין להם צבא וישראל המפלצת מפוצצת להם את הבתים
ככה העולם רןאה את זה
זה לא לתמוך בהם,זה לשנוא את היהודים
באותו הנושא: