7 תשובות
שואל השאלה:
אבל בסיסי איך אפשר להתחיל ?
אבל בסיסי איך אפשר להתחיל ?
אנונימית
ממש כדי להתחיל דואולינגו יחסית סביר
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הבנתי שצריך ללמוד את ההגיה ובדואלינגו הוא לא מלמד את זה מההתחלה
אבל הבנתי שצריך ללמוד את ההגיה ובדואלינגו הוא לא מלמד את זה מההתחלה
אנונימית
בקורס עצמו זה נכון
אבל יש שם כרטיסיה כזו שאפשר ללמוד שם את הכתב ואת ההגייה
עשיתי את זה איזה חודש וזה היה מספיק כדי שאני אזכור או הטונים
אבל יש שם כרטיסיה כזו שאפשר ללמוד שם את הכתב ואת ההגייה
עשיתי את זה איזה חודש וזה היה מספיק כדי שאני אזכור או הטונים
אנונימית
שואל השאלה:
וואו איךך איפהה
וואו איךך איפהה
אנונימית
בדואולינגו עצמו
נכנסים לקורס סינית
ואז למטה יש כרטיסיות של הקורס, של ההישגים, של הליגות...
ויש גם אחת של הכתב ושל ההגייה
הכתב לא ממש עוזר כי אין ממש אותיות אז לומדים מילים שאפשר ללמוד גם בקורס עצמו
אבל החלק של ההגייה די טוב
כל שיעור שם הוא ללמוד להבדיל בין שני צלילים דומים
נכנסים לקורס סינית
ואז למטה יש כרטיסיות של הקורס, של ההישגים, של הליגות...
ויש גם אחת של הכתב ושל ההגייה
הכתב לא ממש עוזר כי אין ממש אותיות אז לומדים מילים שאפשר ללמוד גם בקורס עצמו
אבל החלק של ההגייה די טוב
כל שיעור שם הוא ללמוד להבדיל בין שני צלילים דומים
אנונימית
בסרטון הזה יש מלא מקורות חינמיים וטיפים:
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: