7 תשובות
לא לחשוב על זה
די נו מוות זה הדבר הכי מעניין שיש
תחשבי על מה יהיה הלאה זה כלכך מגניב
תחשבי על מה יהיה הלאה זה כלכך מגניב
אנונימית
תשמעי,
את פשוט חרדתית וזה בסדר.
זה יקרה עוד המון זמן וכשזה יקרה תדעי איך להתמודד עם זה
זה משהו שבסופו של דבר כל האנשים מתמודדים איתו, מוות של בן אדם קרוב ובסוף גם של עצמם. וזה מכאיב ומעציב וקשוח אבל החיים ממשיכים וזה לא מה שאמור לעצור לך אותם עכשיו
את פשוט חרדתית וזה בסדר.
זה יקרה עוד המון זמן וכשזה יקרה תדעי איך להתמודד עם זה
זה משהו שבסופו של דבר כל האנשים מתמודדים איתו, מוות של בן אדם קרוב ובסוף גם של עצמם. וזה מכאיב ומעציב וקשוח אבל החיים ממשיכים וזה לא מה שאמור לעצור לך אותם עכשיו
מסכימה עם אנונימית
שואל השאלה:
וואו תודה ממש עזרת לי שאמרת לי "לא לחשוב על זה" יאו איזה עוזר זה
וואו תודה ממש עזרת לי שאמרת לי "לא לחשוב על זה" יאו איזה עוזר זה
מוות זה לדעתי משהו טוב, סוף סוף שקט כוסעמק
שואל השאלה:
מאיפה אתה יודע שזה שקט. אולי זה היה יוצר גרוע. אולי אתה תהיה בגלגול חיים. אני לא יודעת מה קןרה אבל מאיפה אתה יודע שזה שקט? ומה כיף בשקט לנצח
מאיפה אתה יודע שזה שקט. אולי זה היה יוצר גרוע. אולי אתה תהיה בגלגול חיים. אני לא יודעת מה קןרה אבל מאיפה אתה יודע שזה שקט? ומה כיף בשקט לנצח
באותו הנושא: