11 תשובות
כן אנשים נורמלים חושבים ככה למה סתם לנסות בכוח להוציא דתיים כאילו הם מוזרים ומשוגעים
5785 ליתר דיוק
כן
מי שמאמין באלוהים ובדת
מה הבעיה בזה?
מי שמאמין באלוהים ובדת
מה הבעיה בזה?
שואל השאלה:
אין לי בעיה עם מי שמאמין באלוהים דיברתי על אנשים שמאמינים שהעולם נוצר לפני 5700 שנה, בשלב הזה זה כמו להגיד שהעולם שטוח
אין לי בעיה עם מי שמאמין באלוהים דיברתי על אנשים שמאמינים שהעולם נוצר לפני 5700 שנה, בשלב הזה זה כמו להגיד שהעולם שטוח
אנונימי
כן
^^^ למה?
כמו שבורא עולם כל יכול הוא יכול לברוא את העולם כבר "מוכן"
כמו שאדם וחווה לא נולדו תינוקות אלא אנשים בוגרים, יכול להיות שהוא ברא את העולם בגיל 14 מילאארד שנים
וחוץ מזה זה 5785 שנים מבריאת האדם, עד היום הרביעי (פליז שאני לא טועה ביום, או רביעי או שלישי) שלא נבראו השמש למעשה מאיפה אתה יודע שיום אחד זה באמת יום?
כמו שבורא עולם כל יכול הוא יכול לברוא את העולם כבר "מוכן"
כמו שאדם וחווה לא נולדו תינוקות אלא אנשים בוגרים, יכול להיות שהוא ברא את העולם בגיל 14 מילאארד שנים
וחוץ מזה זה 5785 שנים מבריאת האדם, עד היום הרביעי (פליז שאני לא טועה ביום, או רביעי או שלישי) שלא נבראו השמש למעשה מאיפה אתה יודע שיום אחד זה באמת יום?
וגם כתוב שה' ברא עולמות והחריבם עד שברא את העולם שלנו
בספר הכוזרי כתוב תשפה לבריאת האדם
אולי גם זה לא נכון אבל אתה רואה גישה אחרת
אולי גם זה לא נכון אבל אתה רואה גישה אחרת
כן, שפע
לצערי כן. זה חוסר הבנה בשיטה המדעית
ignorance של אנשים שלא מוכנים להבין לקבל שהם טועים
אנונימי
באותו הנושא: