3 תשובות
אני מכירה אישית כמה בנות ששמרו על קשר עם המחנכת הקודמת שהייתה לנו והן עד עכשיו מדברות איתה ומתייעצות על דברים, כמובן שלא באותה המידה כמו כשהיא חינכה אותנו אבל אם זה בסדר מצידה את עדיין יכולה לשמור על הקשר וזה ממש חמוד
תקשיבי זה קרה לי שסיימתי יסודי הייתה לי שנתיים מחכנת את לא מבינה כמה קרובות היינו הייתי כמו הבת שלה. ברמה כזאתי
ואז לסיים יסודי שבר אותי אבל לא הייתה לי ברירה כל כך.. ועד עכשיו נזכרת בה
לפחות תחשבי שאתן תיהו באותו ביצפר והיא אולי כן תלמד אותך
ואין לך מה לעשות תהני מהזמן שנשאר איתה
ואז לסיים יסודי שבר אותי אבל לא הייתה לי ברירה כל כך.. ועד עכשיו נזכרת בה
לפחות תחשבי שאתן תיהו באותו ביצפר והיא אולי כן תלמד אותך
ואין לך מה לעשות תהני מהזמן שנשאר איתה
שואל השאלה:
היא לא תלמד אותי כי היא מלמדת רק את החטיבה אבל כן..
היא לא תלמד אותי כי היא מלמדת רק את החטיבה אבל כן..
אנונימית
באותו הנושא: