26 תשובות
חיים את צריכה עזרה
בדחוף אבל
#sweethomealabama
איזה פאן אתם בטח עושים שיגועים יחד
זה נורמלי, את עלולה להרגיש שהוא מתרחק ממך, במיוחד אם אתם רגילים להיות קרובים. זה לגיטימי להתבאס על זה שמשהו השתנה.
אבל אל תגידי לו. זה בינך לבין עצמך והוא צריך להתקדם בחיים.
אם את מרגישה שנוצר ריחוק ושאת מתגעגעת אליו, תוכלי לדבר איתו על זה. אבל זאת לא אשמת החברה שלו
step bro?
תספרי לו
אני לא חושב שאת צריכה עזרה כמי שאמרו זה משהו שהוא נורמלי לחלוטין
את כנראה רואה את זה שהוא מתרחק ממך ושעכשיו יש אישה אחרת בחיים שלו וזה בסדר לגמרי
תנסי תמיד להיזכר שאתם אחים ולא משנה גם הוא יתחתן משפחה זה לפניי ושהיא לא לוקחת לך אותו לגמרי ,ֶעדיין הוא יהיה איתך ועדיין יש לו אהבה כלפייך
את צריכה להפסיק עם זה
תחשבי שאתם אחים וזה יהיה מוזר רצח אם משהו יקרה ביניכם וזה אסור
^^איפה היא אמרה שהיא רוצה שיקרה ביניהם משהו?
אתם לוקחים את זה למקום לא נכון, מדובר פה באחות שמתגעגעת לאח שלה
שואל השאלה:
אני ממש לא חושבת עליו בקטע מיני חס וחלילה! אני פשוט מרגישה שעכשיו הוא פחות נמצא בבית ואנחנו כבר לא כמו שהיינו לפני
אל תגידי לו שאת מקנאה כי גם ככה אין לו מה לעשות עם זה - היא בת הזוג שלו ואת אחותו, זה טבעי שאת מקנאה לו אבל את חייבת בשביל עצמך להתגבר על זה ולהבין שבסופו של דבר כל אחד מוצא את הזיווג שלו משניכם, זה לא ישנה את זה שאתם אחים כמובן, תזכרי את זה.
^^אחד אני בן
חוץ מזה, היא לא אמרה שהיא רוצה לנשק אותו. את מכניסה לה מילים לפה, היא אמרה שהיא מקנאה בחברה שלו זה הכל
תשכבו אולי? תגידי לו שאת מקנאת בבת הזוג שלו ולא יכולה לסבול את זה יותר זה הריי מה שאת אמרת
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מקנאה בזה שהיא מנשקת אותו ואני לא,אני כן מנשקת אותו(לא בשפתיים אם זה מה שנדמה לך)בסופו של דבר הוא אחי. פשוט אני מרגישה שאני רכושנית ולא רוצה שאף אחת תתקרב אליו
זה בסדר לגמרי מה שאת מרגישה
^^^ ^^^^^^על מה אתם מתעקשים? אתם בכוונה מנסים לפרש משהו בצורה לא נכונה כששואלת השאלה כבר אמרה שאלה לא הכוונות שלה. ההסבר היחידי הוא שאתם בורים בכל מה שקשור לתקשורת בין אישית
תקשיבי אל תתייחסי לתגובות של ילדים שיאמרו לך "אז תשכבו" "יש בינכם משהו"

אני ממש מבין אותך, ויש לי אחות שהיא שנה מתחתי שאם יהיה לה מישהו זה גם ממש יציק לי והיא כבר פחות תיהיה איתי, אחרי הכל היא אחותי ואני שרוף עליה וזה נובע מתוך דאגה אליה!
אני חושב שכדאי לך דווקא להתחבר עם הבת זוג שלו וכשתביני שזו מישהי שבאמת אוהבת אותו ושטוב לו איתה אז יהיה לך יותר קל להשלים עם זה...

וילדים בני השלוש פה: לא כל אהבה זה מיניות!
יש אהבה בין אח לאחות! ויש אהבה בין בת לבן זוג וכן הלאה...
^^אם זה היה הפוך, שבן היה רכושני לאחותו, זה לא היה מזיז לכם. אפילו אם הוא היה כותב שהוא הרביץ לחבר שלה
אנשים פה לקחו את זה רחוק מידי ולא הבינו למה את מתכוונת , מה שאת מרגישה זה בסדר ונורמלי
זה ממש לא נורמלי שאת מאוהבת באחיך ועוד מקנא שבת זוגתו מתנשקת איתו וזה
סורי אבל את צריכה לטפל בזה דחוף...
אנונימי
הנה עוד אחד
עוד ילד שיגדל ובסופו של דבר ישאל את אותה שאלה שנשאלה פה כי ברגע שהם יגדלו הם יבינו שזה לגמרי לגיטימי
שואל השאלה:
למה כולם מרחיקים לכת אבל?
אני לא מדברת על משהו מיני בכלל,אני פשוט רכושנית לאחי,כמו שהוא מתעניין במי שלח לי הודעה למשל וכו'
סך הכל מקנאה שהוא יותר איתה מאשר איתי כי פעם היינו קרובים יותרתפסיקו זה לא באופן מיני בכלל
כי להתייעץ פה בנושאים כאלו זה לא הדבר הכי נכון היות וכמעט כולם פה ילדים שלוקחים כל דבר ומקצינים אותו
את צריכה חבר
אנונימי