התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאני ממש מחוברת למחנכת שלי כי היא ממש עזרה לי להיפתח והיא כן עזרה לי בכללי בהמון דברים?
18 ביוני 2022, 15:37
מחנכת
מורים
6 תשובות
בטח!
הגיוני
א
אין לי שם מגניב עזבו אותי
מאוד
ב
בסטית שלכם
כמובן
מ
מולקולות שמחות
ברור
ה
הילה דוד
כן
V
Viktory
כןן ברור
ה
הייי זו אני
באותו הנושא:
אם מישהי חסמה אותי בווצאפ אז הגיוני שאני יראה שכתוב מחוברת?
זה הגיוני שאני לא מרגישה מחוברת לעדה שלי, לדת שלי (יהודיה) ולישראל המדינה שנולדתי בה?
חברה שלי נהייתה ממש פריקית, זה הגיוני שאני כבר לא מרגישה מחוברת אליה?
זה הגיוני שאני אתאיסטית אבל אוהבת מאוד את היהדות ומרגישה מחוברת אליה?
אם אני מחוברת לחשבון שלי פה בסטיפס אז לא הגיוני שעוד מישהו מחובר נכון?
ניראה לכם הגיוני מה שהוא רשם למחנכת?
הגיוני שאני שמח לראות שמישהי מחוברת גם אם לא מדבר איתה באותו הזמן?
הגיוני שמישהי לא הייתה מחוברת לווטסאפ כל היום?
זה הגיוני שאני מקנאה ורוצה לסבול יותר רק בשביל יותר צומת לב מהמורים והמחנכת ובכללי?
הגיוני שאני ממש מחוברת לאחות של הקראש והיא בסטית בשבילי? זה נשמע בסדר שאני באה לישון אצלהם שבוע הבא אבל ישנה עם הקראש?
הגיוני שאני גרה במרכז, אבל נולדתי בדרום ואני מרגישה הרבה יותר מחוברת לשם?