12 תשובות
שואל השאלה:
אני לא יכולה לבחור זה אמור לבוא ממנה לא?
אנונימית
ברור שהיא משלמת
ואם זה לא בא ממנה היא מעפנה
תלוי אם כאילו את רןצה שהיא תשלם או לא
אם שמת את זה בקצה זה לא בעיה שלה
אם זה היה באמצע השולחן ואיכשהו נפל אז כן
שואל השאלה:
זה היה יחסית בקצה
אנונימית
אה
אז לדעתי את אשמה
את יכולה לןמר לה
תקשיבי אני יודעת שזה היה בקצה אבל זה מוצא יקר ואני אשמח אם תוסיפי כסף
גם תלוי כמה זה נשבר אם בקטנה שטויות ואני יודעת שאם חברות שלי ישברו לי את הטלפון גם הרבה אני בחיים לא אגיד להן להחזיר לי כסף אבל זה גם תלוי אם עכשיו פירקו לי את הטלפון אז ברור שכן או אם זה נשבר אבל לא מוגזם..
בכללי כן אבל החלטה שלך
תלוי את בוחרת
שואל השאלה:
זה אחרי תיקון חדש, ונשבר חצי מסך אחורי
אנונימית