התחברות
הרשמה
שברתי את המסך האחורי בטלפון
אייפון 14 פרו מקס , נשבר לי שווה לתקן? וכמה בערך יעלה?
4 בינואר 2024, 18:08
תיקונים
מחירים
טלפונים
Apple
שברים
2 תשובות
כן שווה לתקן
י
יותר תלתלים משכל
כן שווה לתקן לדעתי בסביבות ה300
הכריש
באותו הנושא:
שברתי את המסך של הטלפון.
שברתי את המגן מסך של הטלפון שלי ואני לא יודעת מה לעשות וזה שבר גדול
שברתי את המסך בטלפון שלי מה אני עושה ?
שברתי לאח החורג שלי את המסך של הטלפון בטעות ועכשיו אני מרגיש רגשות אשם מה לעשות?
אם המסך האחורי שלי בטלפון נשבר, כמה יעלה לתקן אותו?
נשבר לי המסך של הטלפון ואמא שלי אמרה שבפעם הבאה שזה קורה אז אני משלמת על התיקון (כי שברתי מלא פעמים את המסך) איך לספר לה
שברתי מצלמה האחורית של הטלפון ואני רוצה לתקן כמה זה יעלה לי לתקן?
שברתי את המסך של הטלפון שלי יש אופצייה לתקן ספציפית את המסך?
אני שברתי את המסך של הטלפון והנוזל שלו נשפך אבל ממש קצת בלמטה (שאלה בתיאור)
אם נשבר לי כל המסך האחורי זה דופק לי את הטלפון?
אם נשבר לי המסך האחורי של הטלפון ויש לי אחריות של שנתיים הם יתקנו לי את המסך האחורי (שיאומי)?