8 תשובות
שואל השאלה:
נניח שהוא פשוט הפיל את הטלפון לרצפה בטעות
אנונימית
יכול להיות שהייתי עושה איתו חצי חצי
הייתי מבקש ממנו הוא הפיל את זה
אנונימי
אם נפל בטעות אז חצי חצי
בטעות לא נראה לי שהייתי מבקשת עם כל הצער שבדבר חבר אמיתי יבקש מעצמו לשלם
יצא לי לעשות משהו דומה בכיתה ז
תלוי מה מצבו הכלכלי אבל אם זה בטעות אני בדרך כלל לא אבקש
אני אבקש ממנו, ואם הוא קצר על כסף אז חצי חצי או משהו
אמ.. תלוי איך הוא שבר