7 תשובות
אני בהתחלה היה לי גם קשה מבחינת הציוד, אתה צריך סטנד למוט, מוט ארוך, ספסל, משקולות יד, גומיות-15,5,25, מתח מקבילים(יש מתקן שכולל גם וגם), ספוג למוט בשביל הסקוואטים, רצועות אחיזה
מתי שבא לי ומנסה להגיע לכשל תמיד כי ככה רואים תוצאות
3 אימוני פול באדי בשבוע
שואל השאלה:
זה לא יקר ממש?
זה לא יקר ממש?
שואל השאלה:
מה השגרת אימונים שלך
מה השגרת אימונים שלך
אני מתאמן בבסיס (כאילו בחדר) כי סגרו לחדר כושר
כל ערב יוצא לריצה, אחרי זה אימון פיזי (מתח, שכיבות שמיכה וכאלה)
כל ערב יוצא לריצה, אחרי זה אימון פיזי (מתח, שכיבות שמיכה וכאלה)
משקל גוף
באותו הנושא: