15 תשובות
זה יעבור לך אל תדאגי
שואל השאלה:
אבל אני רוצה אותו בחזרה :((
אבל אני רוצה אותו בחזרה :((
אנונימית
אני באמת ככ מבינה אותך
אבל אם נפרדתם יש לזה סיבה אלוהים ראה ושמע דברים שאת לא ראית ולא שמעת אם זה קרה זה היה צריך לקרות
קרה לי בול את אותו מקרה זה באמת יעבור לך מבטיחה
אבל אם נפרדתם יש לזה סיבה אלוהים ראה ושמע דברים שאת לא ראית ולא שמעת אם זה קרה זה היה צריך לקרות
קרה לי בול את אותו מקרה זה באמת יעבור לך מבטיחה
שואל השאלה:
זה מעביר זמנית זה לא לתמיד
זה מעביר זמנית זה לא לתמיד
אנונימית
שואל השאלה:
^ נפרדנו בגללו , הוא אמר שהוא כרגע בסערה רגשית ולא מסןגל
^ נפרדנו בגללו , הוא אמר שהוא כרגע בסערה רגשית ולא מסןגל
אנונימית
ואו זה בידיוק מה שהאקס שלי אמר,
תעסיקי את עצמך בכל דבר אפשרי שהוא לא הוא.
אני התחלתי לעבוד באותו שבוע, יצאתי כל יום עם חברות ומשפחה, התחלתי להתאמן, בקיצור תשקיעי בעצמך.
יום יבוא והוא יבין את הטעות שלו אבל את תהיי כבר במקום הרבה יותר טוב
תעסיקי את עצמך בכל דבר אפשרי שהוא לא הוא.
אני התחלתי לעבוד באותו שבוע, יצאתי כל יום עם חברות ומשפחה, התחלתי להתאמן, בקיצור תשקיעי בעצמך.
יום יבוא והוא יבין את הטעות שלו אבל את תהיי כבר במקום הרבה יותר טוב
אני מבטיחה לך שזה יעבור מניסיון עבר
יש שני דרכים שהכי עוזרות:
1. זמן, הזמן הוא מרפא, לאט לאט עם הזמן את תשכחי ממנו.
2. תעשי לך לו''ז כמה שיותר עמוס, ככה יהיה לך פחות זמן לחשוב עליו ולהיות עסוקה בו.
את יכולה לשלב כושר, יציאה עם חברות, תחביבים וכו' וכו'
בהצלחה!
1. זמן, הזמן הוא מרפא, לאט לאט עם הזמן את תשכחי ממנו.
2. תעשי לך לו''ז כמה שיותר עמוס, ככה יהיה לך פחות זמן לחשוב עליו ולהיות עסוקה בו.
את יכולה לשלב כושר, יציאה עם חברות, תחביבים וכו' וכו'
בהצלחה!
שואל השאלה:
^^^ ניקי, והוא חזר בסוף?
^^^ ניקי, והוא חזר בסוף?
אנונימית
כן :)
אחרי שלושה חודשים
אחרי שלושה חודשים
ואת יותר ממוזמנת לדבר איתי בפרטי מתי שאת צריכה!
שואל השאלה:
תודה רבה אני שולחת לך הודעהה
תודה רבה אני שולחת לך הודעהה
אנונימית
למצוא מישהו אחר
להעסיק את עצמך בדברים אחרים.
גם אני:(
באותו הנושא: