תשובה אחת
מכיר את ההרגשה, כשזה קרה לי פשוט ניסחתי הודעה של כל מה שהרגשתי בתקופה שהיא לא הייתה ושלחתי לה למרות כל הזמן שעבר. אם את מרגישה שזה הדדי ושגם הוא עדיין חושב ואוהב אותך אז לא רואה סיבה ללמה זה לא יכול להצליח. התחושה הזאת של "נמאס לי ממנו" היא טבעית וזה לפעמים קורה כשלוקחים דברים מהר מידיי. תנסי הפעם לקחת את הדברים יותר בקלות ויותר לאט ופחות לחשוב על הכל יותר ממה שצריך. בהצלחה❤