13 תשובות
מגניב
אנונימי
אחלה אבל אני לא יעשה טת זה בחיים
אנונימי
מי שזה טוב לו אז למה לא בעצם
פחות מתחברת לרעיון
אבל זכות עצומה למי שמשדך.
בסדר
פחות מתאים לי
אבל יש אנשים שזה מה שטוב להם
מקסים
אנונימית
מוזר
הכי כיף להכיר ככה באמצע החיים
סיפור לספר לילדים על איך הכרתי את אבא
אנונימית
הלוואי עליי
זה נשמע הכי מאפן אבל תכלס זה הכי אמיתי
אחלה דרך
לא יודעת, לא נראה לי נכון להכיר בשידוך
אנונימית