51 תשובות
תודה על ההצעה, אוותר
שואל השאלה:
אוף^
אנונימי
לא
אוותר
שואל השאלה:
אני רבע ל12
אנונימי
שואל השאלה:
שתוק ^^
אנונימי
שואל השאלה:
אה ?
אנונימי
שואל השאלה:
אני אומר לך שאני שומר לחתונה ^^^ מה שנה
אנונימי
שואל השאלה:
10 שנים אולי ^
אנונימי
בהצלחה גבר
זה בדיוק האתר בשביל דברים כאלה!
שואל השאלה:
כן באינסגרם כולן כופרות מחפשות מין ^^
אנונימי
שואל השאלה:
אני אומר לך לשמור לחתומה זה משמעות החיים אני הבנתי את זה ^^
אנונימי
שואל השאלה:
אבל תחשוב אצה רק מתחבר למישהי במשך 10 שנים ולא נוגע לא מנשק איתה ולא כלום ורק אחרי החתונה אתה ביחד באמת זה הרבה יותר הגיוני
אנונימי
יותר הגיוני למי בדיוק חחח^^
שואל השאלה:
לא כי ככה יש לך קשר אמיתי איתה ואתם לא ביחד רק כי אתם נמשכים פיזית אחד לשני
אנונימי
שואל השאלה:
הבנת זה הרבה יותר טוב ואז אתה באמת מאוהב בה
אנונימי
אבל להימשך פיזית אליה זה חלק מאוד חשוב בזוגיות
כן, אני חושבת שזה ממש טוב (בתור חרדייה)
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה הורס כי אז אתה עסוק בלהיות איתה פיזית ולא בלהכיר אותה יותר טוב
אנונימי
זה לא הורס כלום מה
אי אפשר גם וגם?
שואל השאלה:
אפשר גם וגם אבל קשה יותר לתחבר ככה בגלצ זה אתה יכול להיות בלי לשים לב אם מישהי ממש יפה אבל שהיא לא מתאימה לך באופי בגלל זה ואתה תהיה איתה רק בגלל המשיכה הפיזית
אנונימי
כן אבל ב10 שנים נראלי אתה כבר תבין מה האופי שלה חחח
לא
שואל השאלה:
טוב הגזמתי אבל הרעיון גאוני לא צריך 10 שנים רעיון גאןני של הדתיים אפשר להבין אותו
אנונימי
אלא אם כן אתה ממש ממש ממש ממש ממש ממש חתיך
בעצם לא. עדיין לא.
רעיון גאוני? נגיד.
שואל השאלה:
אני ממש ממש ממש חתיך לדעתי אבל אני לא יכול לעיד אל עצמי ^^^
אנונימי
איך אפשר בכלל להכיר? כל החרדיות יכתבו מאנונימי (מניסיוני האישי) ואתה גם אנונימי
אנונימית
שואל השאלה:
סתם אני לא רוצה להכיר אף אחת זה היה רק מבחן
אנונימי
אין סיכוי!!!! מבחן!?!?!??
שואל השאלה:
כן אני סתם ילד משועמם שכל היום מחרטט דברים בסטיפס ^^^
אנונימי
שואל השאלה:
בסיכום אני אומר מוחמד סאלח השחקן הכי טוב בעולם היום ^^^
אנונימי
אם הייתי חכמה הייתי מנחשת שאתה פשוט מתחרט על השאלה
אנונימית
זה קשה לגעת קצת ולהפסיק את עצמך
שואל השאלה:
וואו לא מאמין שהצלחתי לגרום לך להבין את זה ^
אנונימי
שואל השאלה:
אני גאה בעצמי
אנונימי
ציני?
שואל השאלה:
לא רציני
אנונימי
אתה ברצינות חושב שאתה גרמת לי להבין את זה? חי בסרט
שואל השאלה:
לא את^
אנונימי
שואל השאלה:
ל rap king
אנונימי
סתם התעצבנתי...
שואל השאלה:
נכון גם רוב הבנים רוצים מין ואבל צריך לחשוב חכם יותר ובסוף מוצאים ^^^
אנונימי
שואל השאלה:
זה הגישה מין זה לאדיוטים ^^^
אנונימי
שואל השאלה:
לא
אנונימי
שואל השאלה:
אני חושב הרבה במקלחת ^^^
אנונימי
לא.
אתה בסטיפס לא בשליש גן עדן
אחי היקר!
אני לגמרי מבין אותך! גם אני פעם ממש רציתי חברה ואני לגמרי מבין את הרצון שלך זה הגיוני לגמרי!
אני אומר לך באמת מתוך קטע איכפתי ואוהב שרוצה בטובתך בעז"ה!
אני ממש ממליץ לך לשמור על עצמך ולא ליצור קשר עם בני המין השני באמת זה בשבילך לטובתך!
זו השקעה לטווח הארוך כי ככל שתשמור על עצמך יותר אז רמת ההנאה תעלה ואתה תרגיש הרבה יותר סיפוק והנאה עם אשתך לעתיד(ברגע שהבנתי את זה נהיה לי הרבה יותר קל לשמור וזה קורה כי בעצם כשאתה רוצה משהו ואתה מתאפק אז אח"כ כשאתה עושה אותו אתה נהנה הרבה יותר.
תסתכל על המציאות ותראה שמי שלמשל גם שומר מאוד את העיניים שלו אז יש לו גם פוטנציאל להנות מאשה צנועה..).
אני אומר לך באמת זה משתלם שווה קצת לסבול כמה שנים אם הקושי הזה שכ"כ רוצים ואי אפשר כרגע בשביל שאח"כ ניתן להנות ברמה מאוד גבוהה כל החיים.
בנוסף כדאי שתזכור שאין כמו שבן אדם מגיע לאשתו כשהוא בחיים לא היה עם חברה , הוא באמת יוכל לאהוב אותה בצורה טובה הרבה יותר וגם אין השוואות והזוגיות הרבה יותר טובה!
שים לב שהזוגות היותר מאושרים ונאמנים ושהם המודל לזוגיות מוצלחת זה דווקא אלו ששמרו על עצמם.
העניין גם של שמירת נגיעה זה להופיע את שיא האחדות האלוקית בצורה של אהבת האחר ולא בצורה של אהבה פרטית וככל שאדם התרגל לאהוב את עצמו אז יהיה לו קשה לאהוב את אשתו כי גם אחרי החתונה הוא ימשיך לחפש את הקשר של האהבה הפרטית - הקשר הפרטי הלא מחייב והראיה זה הציבור החילוני שדוגל בקשרים כאלו לפני החתונה יש להם אחוז בגידות מטורף!
בינתיים יש לך זמן ללמוד ולפתח את עצמך וחשוב גם ללמוד זוגיות ולהבין מה הצרכים של אשה כדי שבעז"ה יהיה לכם באמת זוגיות מצויינת.
בהצלחה רבה אחי היקר! אני מברך אותך שתזכה בעז"ה להתחתן עם בחורה מצויינת ושהזוגיות שלכם תהיה משמעותית וטובה ושתהנו הרבה ושתראה איזה רווח עצום העניק לך זה ששמרת!
בהצלחה רבה אחי! אם צריך עוד עזרה או שאפילו בא לך סתם ככה לפרוק לי אז תרגיש חופשי!