13 תשובות
מה פדיחה
לא פדיחה
ממש לא
אנונימי
לא פדיחה
שואל השאלה:
אני לא רוצה לחכות עד גיל 30 שאהיה בנוי אני בן 21 ואני לא יודע כמה אצליח להחזיק מעמד בלי לחטוא עם כל הניסיונות
אני לא רוצה לחכות עד גיל 30 שאהיה בנוי אני בן 21 ואני לא יודע כמה אצליח להחזיק מעמד בלי לחטוא עם כל הניסיונות
אנונימי
שואל השאלה:
מה אני צריך לעשות כדי להיחשב בנוי?
מה אני צריך לעשות כדי להיחשב בנוי?
אנונימי
שואל השאלה:
מרגיש לי ייאוש אחי לחכות עוד 4-5 שנים אם בכלל אצליח להגיע למצב של ללמוד גמרא גם זה אני לא יודע אני כולי מלא בניסיונות שוואלה קשה לי מבין? ואני ממש משתוקק כבר להכיר את אישתי ולבנות בית
מרגיש לי ייאוש אחי לחכות עוד 4-5 שנים אם בכלל אצליח להגיע למצב של ללמוד גמרא גם זה אני לא יודע אני כולי מלא בניסיונות שוואלה קשה לי מבין? ואני ממש משתוקק כבר להכיר את אישתי ולבנות בית
אנונימי
שואל השאלה:
איך אני אמור ללמוד גמרא 3 שנים אם אני לא בישיבה.. וזה חובה בשביל להכיר בחורה?
איך אני אמור ללמוד גמרא 3 שנים אם אני לא בישיבה.. וזה חובה בשביל להכיר בחורה?
אנונימי
שואל השאלה:
אני פוחד אחי אני באמת לא רוצה לחכות לגיל מאוחר
אני פוחד אחי אני באמת לא רוצה לחכות לגיל מאוחר
אנונימי
לא פאדיחה
בכלל לא
בכלל לא פאדיחה... והייתה פעם אחת שהלכתי לרב אחרי התפילה לשאול משהו ומישהו אחר היה ליידי והרב בא אליו ושאל אותו "תגיד בן כמה אתה?" והוא ענה "17 למה?" ואז הרב אמר לו "נו טוב עוד שנה"
קיצר מה שאני בא לומר בסיפור הזה זה שהרב אפילו יכול לעזור לך למצוא את השידוך שלך מתוך היכרות עם הקהילה(:
בנוגע לחזרה בתשובה תהיה עכשיו בישיבה לחוזרים בתשובה היא כנראה תעזור לך ממש ואתה תצליח להשלים פערים בע"ה עם מי שנולד דתי
קיצר מה שאני בא לומר בסיפור הזה זה שהרב אפילו יכול לעזור לך למצוא את השידוך שלך מתוך היכרות עם הקהילה(:
בנוגע לחזרה בתשובה תהיה עכשיו בישיבה לחוזרים בתשובה היא כנראה תעזור לך ממש ואתה תצליח להשלים פערים בע"ה עם מי שנולד דתי
לא, תשאל
מה אני קורא למעלה שטויות על גיל 30? אתה בן 21 בדיוק זה הזמן.
מה אני קורא למעלה שטויות על גיל 30? אתה בן 21 בדיוק זה הזמן.
אנונימי
באותו הנושא: