11 תשובות
לא
שואל השאלה:
בעזרת ה הכול יהיה טוב
בעזרת ה הכול יהיה טוב
אנונימי
אתה מהמוסד? איך ידעת?
שואל השאלה:
מי זה המוסד
מי זה המוסד
אנונימי
מכיר את הצורת משחק הזאת אני לא חוזר לכלא^
אהבתי
שואל השאלה:
היית באופק באגף סגור או לא
היית באופק באגף סגור או לא
אנונימי
לא מוציא מילה בלי עורך דין
שואל השאלה:
למה אתה חופר
למה אתה חופר
אנונימי
לא יודע כנראה בגלל ש3 בלילה עכשיו
ולשאלתך לא.. לא הייתי כולם פה מתחת ל21 (רובם)
באותו הנושא: