15 תשובות
יוצאים נגד זה גם ביום העצמאות אין הבדל
כי בפורים יש יותר ילדים עם נפצים
גם ביום העצמאות כל פעם יוצאים נגד זה
לא יצא לי לראות נפצים ביום העצמאות
בכלל, רק זיקוקים וגם זה אנשים יוצאים נגד הזיקוקים
ובפורים הנפצים על הילוך גבוה ויש יותר מידי
גם ביום העצמאות יוצאים נגד זה
שואל השאלה:
אתם שמעתם שיוצאים על זה בעצמאות?
אנונימי
לא כי ביום העצמאות זה לא נפצים וכאלו בידיים של ילדים
בפורים זה פשוט סכנת חיים
הרבה יותר נפצעו בפורים מאשר ביום העצמאות...
איזה מזל שהייתה לי ילדות עם נפצים וזיקוקים עצוב שלא יכולו לגדול על זה יותר עם המדינה כאן אבל יש אנשים שזה יכול להחזיר אותם למקומות ממש רעים בעיקר במלחמה הזאת וצריך להתחשב בהם רובם חיילים שמגנים עלינו
פעם זה לא היה אותה כמות כמו שיש היום
שואל השאלה:
אבל עדין גם הזיקוקים של העצמאות עושים בומים!??
אנונימי
^^זה תלוי גם איפה שאתה גר אני גרה בעיר קטנה פעם לא היו כאן הרבה אנשים עם פוסט טראומה אז תמיד היו עושים במקום מרוחק אבל היום יש בכל מקום בכל המדינה ולא רק לוחמים
אם לא שמת לב כבר כמה שנים שאין נפצים ביום העצמאות, ובצדק.
לא עושים את זה ביום העצמאות אז לא בפורים.
פורים זה לא תחליף.
חייב להפסיק את זה זה המינימום מוסריות שאפשר לעשות
יש זיקוקים שקטים, וכבר שנים שאני מדבר על כך שאנחנו צריכים לעבור לזיקוקים שקטים, שאינם שקטים אך רעשם מופחת רבות מאשר זיקוקים רגילים.
אני מאמין שהמחיר שווה את זה.
כמו כן, האפשרות של ביטול הזיקוקים תהיה האפשאות הזולה ביותר.
אז אפשר לבזבז קצת יותר כסף כדי להתחשב באנשים ובעלי־חיים שנפגעים מהרעש - בין היתר נפגעי הלמת או חרדה - או לבזבז פחות כסף כדי להתחשב בהם.