7 תשובות
שנאת חיי פורים.
לא
טיפה
לא, סיימתי בית ספר השנה לנצח
אבל אולי יהיה לי משהו עם חברות
כןן, אני ממש אוהבת את האווירה שיש בחג הזה
שואל השאלה:
גם אנייי
אנונימית