7 תשובות
כן
שנאת חיי פורים.
לא
טיפה
לא, סיימתי בית ספר השנה לנצח
אבל אולי יהיה לי משהו עם חברות
אבל אולי יהיה לי משהו עם חברות
כןן, אני ממש אוהבת את האווירה שיש בחג הזה
שואל השאלה:
גם אנייי
גם אנייי
אנונימית
באותו הנושא: