5 תשובות
לא משהו מיוחד. הייתי תמיד מתלהבת מהחג, עש כיתה יא.
כלום. אין לי תחפושת אפילו
שעווה חחח
ומחליק
ומחליק
אה יש מחר פורים?
אנונימית
בגיל מסויים מפסיקים להתלהב מפורים
באותו הנושא: