5 תשובות
לא משהו מיוחד. הייתי תמיד מתלהבת מהחג, עש כיתה יא.
כלום. אין לי תחפושת אפילו
שעווה חחח
ומחליק
אה יש מחר פורים?
אנונימית
בגיל מסויים מפסיקים להתלהב מפורים