9 תשובות
כן
מה לא אבל זה כן חשוב שיהיה
כן!!!! אני מזדעזעת שאנשים כותבים אני יכתוב זה צורם לי בגוף

(לא אישי)
אנונימית
לא מושך אבל סיוט מישהו שלא מקפיד
וואו מזעזע בעייני
מה זה אני יעשה אני אעשה
^ חחחחחחחחח הרגתת
אבל וואו מדוייק
אנונימית