5 תשובות
מידה s ובישראל אני אקסטרה סמול
והמשקל שלי הוא 50
גובה-1.53
xs
הגיע ענקק אני יכולה להכנס כולי ברגל :((
שואל השאלה:
יופיי תודהה את זוכרת גם את המידה במספרים?
אנונימית
תמיד מזמינה xs או s, אני מתייחסת למידות בס"מ. סקיני אני מזמינה רק מפטיט, גינסים רחבים מזמינה רגיל, כי לפטיט הגינסים הם בייסיק והטעם שלי הוא ההפך מבייסיק.
אז את הגדולים אני מכניסה למייבש שיתכווצו, זו השיטה שלי לכל הבגדים שגדולים עלי.
גובה 151, משקל 40.