4 תשובות
שואל השאלה:
כתוב שם
רופאת נשים
אל תחשבי על זה תנסי כמה שפחות להתפדח תחשבי על משהו אחר בזמן הזה בסופו של דבר כולנו בריאות של ה וככה הוא ברא אותנו ועם כל המבוכה תנסי כמה שפחות להתבייש אני מקווה שהעצות שלי יעזרו לך בהצלחה.
וואי זה באמת לא נעים אבל תחשבי על זה שכנראה גם לה ראו וגם היא הלכה פעם לרופאת נשים חחח אז היא גם הייתה במצב שלך ולפחות זאת אישה ולא גבר וזה אותו הדבר
אנונימית
אין לך מה להתבייש ואל תלכי עם את לא מרגישה בנוח עדיין