14 תשובות
ברו
מי לא מתקלח כל יום
מי לא מתקלח כל יום
מה יש לך ימוזרה
יש אנשים שממש מפריע להם הלכלוך וזה מובן,אני מתקלחת יום כן יום לא
לאיודעת מה איתכם אין לי זמן להתקלח כל יום וכוד בחורף להדליק דוד זה יום כן יום לא אבל אם לא מזיעים ולא כלום ומרגישים נקיים גם יומיים שלוש
כן
^^^תודה עיוני
אני מתקלחת כל יום, זה הרבה יותר נעים ונקי
בשביל זה קיימת ההמצאה של מקלחת מגבונים
אני מתקלח כל בוקר כן
כן תופתעי
לא... יש לי דאודורנט 72 שעות הגנה!!
לא לי אישית אני לא מסריחה כל כך מהר... אבל זה הקטע הזה של כאילו לסיים יום אחרי מקלחת.. נגיד היה לך יום סיוט אז את כאילו מין מסיימת את היום הזה בעזרת מקלחת שמאפסת אותך... בנות הזדהות
מה ברור חייב וזה לא מלא לפעמים אני מתקלחת בוקר וערב
אני בקיץ מתקלחת כל יום, בחורף פעם ביומיים- שלושה
באותו הנושא: