16 תשובות
מן הסתם כל יום זה הרגל גם אם אני לא מסריחה
כן
אני יכולה גם שבוע לא להתקלח, תמיד אחרי מקלחת אני מרגישה יבשה וכאילו אין לי שיכבת מגן טבעית על העור
אנונימית
שואל השאלה:
"המן הסתם" לא באמת מן הסתם
אנונימית
אה את לא?
סתם בחופשים לא כל יום
אנונימית
אני לא התקלחתי כבר איזה שבועיים
אם לא יוצאים מהבית אז לא מתלכלכים...
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי נראה לי אתה צריך אור יום קצת
אנונימית
אממ כן
גם בלי להתלכלך זה כיף להתרענן❤
לא זה גם לא בריא
כל יום אבל יכול לקרות שפיספסתי יום פעם בשבועיים שלוש
שואל השאלה:
זה לא בריא כי הגוף שלנו בונה שיכבה הגנה ככול שהוא מתרגל לקצת ליכלוך
אני לא אומרת לחיות בזוהמה אבל לא להגזים עם היגיינה
אנונימית
בדרך כלל כן
אלא אם אני שוכחת..
אנונימית
כן גם לחפוף
כן
מגעיל אותי לא