14 תשובות
אני לא חחח
מדבר עם אנשים בטלפון תוך כדי..
מה הבעיה?
מה הבעיה?
אני לא
רק לשירים
איך אפשר להתקלח עם טלפןן בכלל
רק שירים
כן תמיד אבל עכשיו יותר כדי לראות איפה יש אזעקות ;-;
שואל השאלה:
כאילו שירים זה עוד בסדר נראלי, אני מתכוון שממש מבלים עם הטלפון במקלחת.
דפאק.... אתם מכורי טכנולוגיה ברמה הזויה , אין לי מה להגיד.
כאילו שירים זה עוד בסדר נראלי, אני מתכוון שממש מבלים עם הטלפון במקלחת.
דפאק.... אתם מכורי טכנולוגיה ברמה הזויה , אין לי מה להגיד.
אנונימי
חחח זאת אני
אני מכורה ומודה בזה
אני מכורה ומודה בזה
מה איך אפשר
את באמת שואלת?^
שואל השאלה:
זה לא טבעי וזה לא מצריך גאוותנות^^^^
זה לא טבעי וזה לא מצריך גאוותנות^^^^
אנונימי
שמה שירים ומניחה אותו בצד
כן שמים שירים. פעם הייתי מציב אותו ורואה סרטונים
באותו הנושא: