9 תשובות
כי הם חושבים שכולם צריכים להגיע אליהם ושהם לא צריכים לנסוע לשום מקום
אה ויש להם גם את הקונספט המוזר הזה לקחת בגדים שמישהו השאיר על ספסל ברחוב שבועיים.
שיהיה שבוע טוב:)
אה ויש להם גם את הקונספט המוזר הזה לקחת בגדים שמישהו השאיר על ספסל ברחוב שבועיים.
שיהיה שבוע טוב:)
כי תל אביבים נמצאים בבועה של חיים בסרט
סליחה אבל זה נכון, מנותקים
סליחה אבל זה נכון, מנותקים
כי כל התל אביבים שמאלנים מסריחים שיודעים רק לצעוק בקפלן "ביבי אשם" ושיט כזה
אנונימית
כי הם לא חמודי מודים
כי זו אוכלוסייה הזוייה
כי הם מנותקים וחיים בפלנטה משל עצמם למרות שאני באופן אישי לא שונאת אף אחד
כי גברים תל אביבים לא מעזים לצאת מהעיר וחושבים שהעובדה שיש מלא מה לעשות בתל אביב פוטר אותם מלהתאמץ בשביל מישהי ולצאת מהעיר.
כי הם מנותקים. חיים בסרט. ומתבכיינים על רקטה אחת שהפריעה להם בלילה.
כל מדינת תל אביב.
כל מדינת תל אביב.
נטו מקנאה
באותו הנושא: