14 תשובות
לא שונאת מנסה להבין איך הם מצליחים לחיות בלי אמונה
באופן כללי אני לא שונא אתאיסטים, אבל אני כן שונא שיש פעמים שחלק מהם מזלזלים בדת.
אני הייטרית של המון דברים
(שמאלנים,קפלניסטים) אבל לא של אתאיסטים
ובקשר לשמאלנים מחילה זאת דעתי
(שמאלנים,קפלניסטים) אבל לא של אתאיסטים
ובקשר לשמאלנים מחילה זאת דעתי
הם כופרים במי שברא אותם והיטיב להם ויש כאן כפיות טובה. התנהגותם משפיעה על כולנו לרעה כי זה נותן דוגמא שלילית לאחרים וזה מביא את כעס ה'. צריך למגר את התופעה הזאת.
^ דווקא על אתאיסטים לא? כי מה? חושבת שהם פחות גרועים? הם יותר.
^ דווקא על אתאיסטים לא? כי מה? חושבת שהם פחות גרועים? הם יותר.
אנונימי
חס ומכנס לא אמרתי דבר שכזה
אני לט שונאת את כולם אבל יש כאלה שכן
כי אני אוהבת מי שחושב כמוני ומאמין כמוני
וגם בגלל שכל מי זכני מכירה שהוא אתאיסט בן אדם חרא באופי
כי אני אוהבת מי שחושב כמוני ומאמין כמוני
וגם בגלל שכל מי זכני מכירה שהוא אתאיסט בן אדם חרא באופי
אנונימית
אני לא שונא אתאיסטים
לא שונאת שיחשבו מה שבאלהם
אבל כאלה מציקים מאוד
אבל כאלה מציקים מאוד
לא שונא
כי הם בתוך כת
אני לא שונא את כל האתאיסטים.. יש לי חברים אתאיסטים והם מכבדים אותי אני רק לא אוהב את אלה שמזלזלים במה שאני מאמין אומרים לי שאני מאמין בחבר דמיוני הוקוס פוקוס לא מבינים שזאת דרך החיים שלחי ומנסים להכעיס אותי למשל הלכתי לסרט לפני כמה ימים והיו שם חברה אתאיסטים בגילאי 16 או 17 כאלה והם ראו אותי עם כיפה ישבו מאחורי דווקא ועשו אני יודע מה השם של אלוהים להגיד אותו? והשני כזה לא יפה יש דתי פה ואז הוא עונה לו מה אכפת לי אם אני רוצה אני דופק מולו גם צ'יזבורגר אני רוצה לראות מה הוא יעשה לי ואז הם נקרעו מצחוק כזה.. ובחיי שהתאפקתי לא לענות להם ואני שומע אותם כל הסרט מדברים על כמה דתיים הם טיפשים לא לומדים לימודי ליבה משמיעים לי את כל הדברים האלה כאילו הורסים לי את חוויית הצפייה וגם יורדים עליי התאפקתי ממש לא להסתובב אליהם ולענות בחזרה והתעלמתי כמה שאפשר אז כאלה אתאיסטים למשל אני כן לא סובל אם אתה לא מאלה אז הכל טוב לא אכפת לי במה אתה מאמין אבל ברגע שנטפלים אליי זה כבר לא מתאים.
אנונימי
כי הם חיים בלי עקרונות
כי הם חושבים אחרת ממני ויש להם דעה אחרת ממני
אנשים שונאים אתאיסטים כי בגלל חינוך לקוי.