18 תשובות
אף אחד לא שונא אותם מה
כי אנשים לא אוהבים אנשים מכוערים
לא שונאים
לא שונאים מה
לא שונאים
^כן יש אנשים ששונאים, וזה נובע ממרמור ומחוסר ביטחון עצמי.
אף אחד לא שונא
לא שונאים אותם
ועם כן אז מחוסר ביטחון עצמי
ועם כן אז מחוסר ביטחון עצמי
לא..מה יש לשנוא אותם לא הבנתי?
שואל השאלה:
איזה שמונה אנשים פשוט אמרו לי היום ברחוב סתם ככה שהם שונאים שמנים ואני לא שמנה וסתם אמרו לי את זה הזייה פשוט
איזה שמונה אנשים פשוט אמרו לי היום ברחוב סתם ככה שהם שונאים שמנים ואני לא שמנה וסתם אמרו לי את זה הזייה פשוט
אנונימית
מה אמאלה הלם
^^יש אנשים בעלי שנאת חינם בעולם, אני מקווה שהדעה שלהם תשתנה.
כי לא יודעים להתמודד איתם
וחבל
וחבל
אני לט שונאת שמנין אבל אני מבינה תסיבה, הם לא מטפלים בעצמם לרוב מי שמתלונן שהוא שמן ולא עושה כלום ורק יושב גל היום וחושב שבדרך פלא הוא ירזה נגיד כאלה אני לא אוהבת אבל אני לא שונאת אף אחד
כן יש אנשים ששונאים אבל אין סיבה זאת סתם שנאה לא מוצדקת
מי שונא?
^^ זה שאתה לא שונא לא אומר שאחרים לא ורואים את זה יותר מידי
כי למה לא לשנוא אותי?
באותו הנושא: