7 תשובות
לחברות אין גיל זה לא זוגיות
כן
קצת מוזר אבל אם יש חיבור ואין פער גדול בבגרות זה אחלה
קצת מוזר אבל אם יש חיבור ואין פער גדול בבגרות זה אחלה
חברות סתם? בטח
זה בסדר זאת חברות הגיל הוא לא בעיה
כן זה לגיטימי
כן אני גם חברה של סבתא שלי מה זה משנה מה הגיל
אממ...
נראלי?
נראלי?
באותו הנושא: