5 תשובות
את אחלה בן אדם
בואי נצא נפגש מתישהו
אל תרשום לה את זה ככה תנסח את זנ יפה
בואי נצא נפגש מתישהו
אל תרשום לה את זה ככה תנסח את זנ יפה
תתחיל שיחה ואז פשוט תגיד את זה, אפשר גם לכתוב לה משהו (מכתב) או בווצאפ (פחות עדיף)
קודם כל תיקח תאומץ ותבנה טקסט בבית ותשנן אותו ובסוף להגיד לה.
לשמור בבטן לא יעזור ואתה סתם תפתח תקוות.
ותמיד תזכור שתמיד יהיו עוד הזדמנויות ושהיא לא "האחת" כמו שאתה חושב
לשמור בבטן לא יעזור ואתה סתם תפתח תקוות.
ותמיד תזכור שתמיד יהיו עוד הזדמנויות ושהיא לא "האחת" כמו שאתה חושב
תכתוב בערך נגיד איזה 5 שורות ותזכור אותם ואיזשהו יום לך אליה
שומעת אני אוהב אותך
באותו הנושא: