10 תשובות
שאלה מוזרה, אין לי שנאה או אהבה עליהם. זה כמו לשאול אם אני אוהבת אישה רנדומלית ברחוב, אני לא מכירה אותה אז אין לי דעה עליה
זה כמו לשאול אם אני אוהבת אנשים עם שיער ארוך
אנונימית
לא
אני אוהב בני אדם
אני אוהב בני אדם
אנונימי
^ אוטיסטים הם לא בני אדם מבחינתך ?
כן, ברור! יש לי 4 חברות אוטיסטיות, חבר אוטיסטי ובן דודה. אה ואני בכנפיים של קרמבו...
1 מתוך 36 אנשים הוא בעל אוטיזם, מה שאומר ש35 אנשים ישמרו את דיעותיהם לעצמם ו1 יגיד מה שהוא רוצה להגיד וזה יותר נחמד להיות אמיתיים.
1 מתוך 36 אנשים הוא בעל אוטיזם, מה שאומר ש35 אנשים ישמרו את דיעותיהם לעצמם ו1 יגיד מה שהוא רוצה להגיד וזה יותר נחמד להיות אמיתיים.
הם מתוקים רצחח
אתמול ראיתי זוג אוטיסטים וזה הדבר הכי חמוד שקיים
אתמול ראיתי זוג אוטיסטים וזה הדבר הכי חמוד שקיים
אמ... אני מניחה שכמו כל בן אדם אחר? איזו מן שאלה זאת?
זה תלוי באופי
וכן כולם שווים
וכן כולם שווים
אע?
כן הם חמודים
באותו הנושא: